קורס אבטחת מידע

המלצה על קורס אבטחת מידע בהאקריו

אחד התחומים החשובים ביותר הוא תחום אבטחת המידע. בעידן בו הריגול התעשייתי והאיומים של ההאקרים הופכים להיות חלק משגרת ההתנהלות של כל ארגון בישראל, אבטחה של המידע היא דבר חיוני. נכון להיום אף חברה אינה יכולה לאפשר לעצמה נזקים בלתי הפיכים משום וירוס, פלישה של האקרים למערכות או ריגול תעשייתי. מסיבה זו כל הארגונים ללא יוצא מן הכלל שוכרים אנשי מקצוע שמומחים בתחום אבטחת מידע.

בוחרים ללמוד במקום המתאים

חשוב לקחת בחשבון שיש קורסים רבים בתחום אבטחת מידע וחשוב מאוד לבדוק מי היא אותה מכללה שמציעה את אותו קורס אבטחת מידע, מי המרצים שמלמדים בה, מה התכנים הנלמדים בה ומה הערך המוסף שהסטודנט מקבל במהלך הקורס או לאחריו. בלימודי אבטחת מידע הסטודנטים ילמדו כיצד להבטיח לארגון  שכל המידע שלו יהיה מאובטח, מוגן ונגיש רק לעובדים מורשים. המלצה על קורס אבטחת מידע בהאקריו היא המלצה על מרכז להכשרה  והשמה של עובדים למקצועות ההייטק. מרכז זה בעל מוניטין  ומציע אפשרות של קורס בתחום ניהול רשתות ואבטחת מידע במסלול ערב או בוקר לתקופה של כשנה (פלוס מינוס). במהלך קורס זה הסטודנטים ניגשים למספר בחינות הסמכה MCSE, CCNA, CCSA .

אבטחת מידע – מה זה אומר?

כל חברה שומרת את המידע שלה במערכות שונות באינטרנט. בכדי לוודא שכל אותו מידע אשר שמור באינטרנט מוגן כהלכה ואף אחד שאינו משתייך אל החברה או שאינו בעל הרשאה מתאימה, יפלוש לבסיסי הנתונים ויחולל הרס ונזקים בלתי הפיכים, חברות שוכרת אנשי מקצוע בתחום אבטחת מידע. למעשה, רוב החברות שוכרות את שירותיהן של אנשי IT שידאגו לאבטח את המידע שלהם. מסיבה זו קיימת המלצה על קורס אבטחת מידע בהאקריו שמאפשר קורס ניהול רשתות ואבטחת מידע הם התחייבות לעבודה לסטודנטים שעברו את הקורס בהצלחה. כאן מדובר על קורס מקיף שמעניק לסטודנט מקצוע לכל החיים.

קורס מורחב  – אבטחת מידע ועוד

אבטחת מידעקורס זה מאפשר לסטודנט לרכוש ידע טכנולוגי בניהול של רשתות מחשבים, תקשורת, האקינג ואבטחת מידע. במהלך קורס ניהול רשתות ואבטחת מידע הסטודנט ילמד תכנים חשובים החיוניים לרוב החברות בישראל, כמו למשל לינוקס, סיסקו, אקטיב דירקטורי, ווינדוס סרסר 2013, פרוטוקולים שונים ונושאים רבים נוספים. במהלך הקורס הסטודנטים יעברו מבחני הסמכה כמנהלי רשתות בסביבת מיקרוסופט, מבחן הסמכה לתפעול ולניהול של רשתות תקשורות ומבחן הסמכה למוסמך באבטחת מידע של צ’קפוינט.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד