הסדרת מעמד לידועים בציבור

מתי נצטרך עו”ד פלילי

עו”ד פלילי הוא כזה שיכול לעמוד לצדינו בשלל מצבים, בין אם מדובר בחקירה משטרתי, הגשת כתב אישום נגדנו או במצבים בהם אנו עומדים למשפט וזקוקים להכנה מידית.

כיום ישנן שלל עבירות שמגוון אנשים מכל סוגי האוכלוסייה מואשמים בהם, כאשר כל עבירה כוללת עולם ומלואו של עונשים שהיא עלולה לגרור, חקירות, העמדה תוך שכל אלה משפיעים על החיים בטווח הארוך.

עורך דין פלילי

אבל מתי נצטרך עורך דין פלילי? הנה כמה דוגמאות נפוצות:

עבירות סמים – עבירות סמים הן מבין העבירות הנפוצות ביותר בתחום הפלילים והן מתחלקות למספר עבירות נפרדות וזאת בהתאם לסוג העבירה. כיום עבירות מסוג זה כוללות שלל אישומים ביניהן: השחת קטין לשימוש בסמים, החזקת סמים, גידול סמים, ייבוא וסחר בסמים ועוד.

אלימות במשפחה – גם אלימות במשפחה היא עבירה שעלולה לגרור עונשים מסוגים שונים ולכן היא דורשת ייצוג הולם. מקרים שבהם עלולים להיות מוגשים כתבי אישום הוא מקרים של תלונה על הכאה, תקיפה, כליאה וחטיפה. מקרים כאלה לצעירנו חוזרים ונשנים בכל הנוגע לתחום אלימות במשפחה, תוך שישנם גם מקרים של תלונות שווא שמוגשות על ידי בני זוג.

עבירות מין – עבירות מין נחשבות לעבירות חמורות וקשות במיוחד תוך שניתן לשמוע על עבירות כאלה בכל יום. במקרים שהואשמתם בעברית מין, בין אם מדובר בהאשמה מוצדקת או האשמת שווא: חשוב לפנות אל עורך דין פלילי שיסייע לכם בהגנה המשפטית.

הטרדה טלפונית – אחד מהמקרים הנפוצים אך כאלה שהעונש שלהם משתנה וזאת בהתאם לחומרת העבירה. כיום גם גברים וגם נשים מואשמים בעבירה מסוג זה תוך שבמקרה של הגשת כתב אישום יש להיעזר בעורך דין פלילי לקבלת מקסימום הגנה משפטית.

עבירות רכוש – פגיעה ברכוש, גניבה, גניבה ממעביד, הונאת אשראי, החזקת רכוש גנוב, פריצה, שוק, שימוש ברכב ללא רשות, מעילה ועוד:  כולן עבירות רכוש שגם פוגעות בקניין, בהון ובמצבו הכלכלי של האדם שנגדו נעשתה העבירה והן גם עלולות לסכן חיים. במידה ואתם חלק מתרחיש כזה, יש להיעזר בשירותים של עורך דין פלילי.

אם הואשמתם בעבירותה אלה ואחרות כולן כפי שהזכרנו, חשוב מאד שתעזרו בשירות וייעוץ של עורך דין פלילי. עורך דין גיל באיער, מעניק שירותי ייעוץ, טיפול משפטי וייצוג בשלל עבירות, ביניהן: הטרדה טלפונית, עבירות מין, עבירות רכוש, עבירות סמים ועוד.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד