שיקום מבנה לאחר שריפה

מה כולל תהליך שיקום מבנה לאחר שריפה

התמודדות עם פריצה של שריפה זה בוודאי לא מצב נעים, ומה גם שהנזקים שעלולים להיגרם יכולים להיות לא פשוטים בכלל. הנזקים יכולים לבוא בשלושה מישורים. בפן הנפשי, זה עלול להוביל אותנו למצב רעוע, בפן הפיזי אנו עלולים לסבול מכוויות אם היינו במקום בזמן השריפה, ואילו האספקט האחרון נוגע לפגיעה ברכוש.

בכדי שאתם תוכלו להבין טוב יותר מה עליכם לעשות בתהליך שיקום מבנה לאחר שריפה, נשפט את הדברים בעבורכם ונסביר לכם בקצרה לאיזו חברה יש לפנות ומה היא תוכל לעשות במקרה הזה.

שיקום מבנה לאחר שריפה

  • מעריכים את מידת הנזק – בשלב הראשון צריך לפנות אל גורמי מקצוע שיוכלו לאמוד את מידת הנזק ולהעריך עד כמה הרכוש והדירה נפגעה. זהו שלב קריטי, שכן זה יהיה חשוב שתקבלו הערכה אובייקטיבית ולא על ידי אנשי הביטוח בלבד, אשר עלולים לנסות ולמזער את הנזק ברכוש שנוצר לכאורה.
  • הגדרת משימות לשיקום הדירה – לאחר שבדקו את מידת הנזק בדירה שלכם, יהיה צריך להביא בחשבון שיפוץ של הדירה, ניקוי, סיוד, צביעה, הזמנת של ריהוט חדש או חידוש ריהוט קיים. כל אלו יכולים לקחת זמן והם מהווים את מרכז התהליך של שיקום מבנה לאחר שריפה.
  • חוזרים לדירה החדשה – בתום תהליך שיקום המבנה תוכלו לחזור לדירה שלכם ולשהות בה כאשר היא תחזור להיות כמו חדשה. אתם תוכלו להרגיש בנוח ולדעת שהדירה שלכם בטוחה לשהייה ושהכול חזר לקדמותו.

בכדי שהתסריט שהוזכר לעיל יוכל להתרחש בהתאם לציפיות שלכם ובצורה שוטפת, זה כמובן יהיה חיוני מצדכם לפנות אל חברה מקצועית בתחום השיקום לאחר שריפות, כמו מור נזקים. זוהי הדרך הטובה ביותר להתמודד עם נזק שלאחר שריפה, שכן כך אתם לא צריכים להטריח את עצמכם ולפנות באופן עצמאי לכל אחד מאנשי המקצוע שאמורים לעזור לכם בתהליך השיקום.

שיקום דירה בעלות שאפשר לעמוד בה

שימו לב שבדרך כלל יהיה מגיע לכם לקבל פיצויים מחברת הביטוח, כך שבעזרת כספי הפיצויים הללו אתם תוכלו לכסות את הנזקים שנוצרו. זה רק יהיה הכרחי לוודא שלא רק גורמים מצד הביטוח באים לבטוח את נזקי הדירה, כאמור, שכן תמיד כדאי להביא גורם אובייקטיבי שיוכל להעריך את מידת הנזקים לדעתו.

הדרך הקלה ביותר להתמודד עם כל הנזק והכאוס שנוצר בשל השריפה שפרצה במבנה שלכם תהיה פשוט לפנות אל חברה מקצועית שמתמחה במתן שירותי שיקום. כך אתם תוכלו לדעת שאנשי מקצוע מביני עניין עושים את העבודה שלהם ויוכלו לעזור לכם להתמודד עם כל התהליך הזה על הצד הטוב ביותר.

מור נזקים – משקמים את הדירה עם מקצוענים

שיקום דירה לאחר שריפה זהו תהליך שיכול להיות מורכב ולא פשוט בכלל, אבל אם תשכילו לפנות אלינו במור נזקים, אנו נוכל לייעץ לכם וללוות אתכם לאורך כל תהליך השיקום. כך אתם תוכלו להישאר בראש שקט ולדעת שאתם בידיים בטוחות.

אנו במור נזקים נדאג ליצור קשר עם כל אנשי המקצוע הרלוונטיים ולתאם אתם את פעילות העבודה, כך שהדירה שלכם תוכל לחזור להיות כפי שהייתה לפני פרוץ השריפה. אתם מצדכם תוכלו להיות רגועים ולהתעסק בשלכם. כל ההתעסקות עם שיקום הדירה תהיה בידיים שלנו.

במקום להפקיר את האמון שלכם בידיים של אנשי מקצוע שאינכם בוטחים בהם, תחסכו לעצמכם את כל עוגמת הנפש העתידית ופשוט תפנו אלינו. אנו נעשה כל מה שצריך על מנת שאתם תוכלו לחזור לשהות בדירה שלכם לאחר שהיא עברה תהליך שיקום אינטנסיבי שעומד בכל הדרישות.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד