לוכד נחשים

מה מותר ומה אסור ללוכד נחשים לעשות

לא פעם אנחנו יכולים לראות בתוכניות טלוויזיה, אנשים שמתעסקים עם נחשים, משחקים איתם, נותנים להם לטפס עליהם, מלטפים אותם. לא כל אחד יכול לעשות את זה, ולא לכל אחד מותר לעשות את זה.

אפילו לוכד נחשים, אדם שהמקצוע שלו הוא לתפוס נחשים אשר מסתובבים חופשי ומהווים סיכון, לא יכול לעשות את כל הדברים הנ”ל. להיפך, הוא צריך לנהוג במשנה זהירות על מנת שיהיה ניתן לשמור עליו ועל חיי האנשים סביבו.

לפני שנסביר מה מותר ומה אסור ללוכד נחשים לעשות, צריך להסביר בקצרה מה התפקיד שלו. לוכד נחשים Snaker הוא איש מקצוע מוסמך עם רישיון, אשר התפקיד שלו הוא ללכוד נחשים שמסתובבים בשטח פתוח או בשטח סגור ומהווים איום. נניח ויש נחש בעשב של גינה פרטית, הרי שעל בעלי המבנה להתקשר ללוכד נחשים על מנת שילכוד אותו, כך יימנע אסון. מאחר וכל מגע עם הנחש עלול להיות מסוכן, ובמקרים שמדובר בנחש ארסי זה יכול אף להוביל למוות, הרי שיש ליצור קשר עם הלוכד באופן מיידי על מנת שיגיע עם הציוד שעומד לרשותו והוא יידרש ללכוד אותו ולהעביר אותו לרשויות המוסמכות.

לוכד נחשים

מה מותר ללכוד לעשות? בעיקרון, מותר לו להשתמש בחצי הרדמה על מנת להרדים את הנחש וללכוד אותו, מותר לו להשתמש במלכודות ובכלובים על מנת לתפוס ולכלוא אותו. מן הסתם, כשהוא רוצה לבצע את העבודה, עליו לעשות אותה כשאין לידו אף אחד, כלומר הוא צריך להרחיק את דיירי המקום על מנת שלא לסכן אותם ורצוי גם להרחיק רהיטים מסוימים, על מנת שהנחש לא יוכל להיכנס אליהם ולהתחבא בהם.

אסור, ללוכד נחשים לבצע שורה של פעולות. ראשית, אסור לו להרוג את הנחש. אומנם זה נשמע טוב אך נחש היא חיה מוגנת ולכן אסור בשום פנים ואופן להרוג אותו, מה עוד שכל ניסיון כזה עלול לסכן גם את הסביבה. שנית, אסור לאבד קשר עם הנחש, מאחר וזה עלול לגרום לו לברוח במהירות ואז יהיה קשה מאוד לתפוס אותו.

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד