קניית ביטקוין

מהן הדרכים המקובלות לקנות ביטקוין ישראל

בשנה האחרונה נדמה כי המרוץ לרכישה של מטבע וירטואלי, ובייחוד זה הנקרא ביטקוין היא דבר שאליו להוטים כל האנשים אשר רוצים גם הם להיות חלק מן ההשקעה הכי לוהטת של השנה. אולם, מכיוון שזהו מטבע וירטואלי ואי אפשר לגשת אל אחד מן הבנקים בארץ כדי להשלים את הרכישה, אלא צריכים לפעול בצורה די ספציפית שנבנתה בדיוק עבור רכישה של ביטקוין עבור אנשים ברי מזל שיש להם נכון להיום מספיק כסף על מנת לבצע קנייה של יותר ממטבע ביטקוין בודד אחד. מה כבר צריכים לדעת טרם הרכישה והיכן יכולים לבצע אותה בסופו של דבר? קראו את המאמר הבא וגם את המאמר בלינק https://www.crunchbase.com/organization/bits-of-gold

קניית ביטקוין

מכינים את השטח לרכישה

קודם כל צריכים להבין כי אי אפשר סתם פשוט כך לבצע רכישה של מטבע וירטואלי. ישנה תשתית שלמה שאותה צריכים להכין טרם הרכישה וזה כולל בחירה של ארנק וירטואלי שיכול להיות כזה אשר נועד להתקנה על טלפון נייד חכם, על המחשב הביתי בבית או על חומרה שמקשה על הפריצה אליו.

זה חשוב מאוד לבצע את הבחירה של הארנק הזה בצורה זהירה, שכן היכן שהארנק נמצא שם גם נמצא הכסף הוירטואלי, ולא חסרים אנשים אשר כבר הבינו כי הפריצות של הדור הבא הן כאלה שלא נעשות אל בנקים או אל בתי עסק, אלא כאלה שמתרחשות בצורה טכנולוגית עם גניבה של ביטקוין נחשק. אחרי השלב הזה יש לכל אדם כתובת ביטקוין שאיתה כבר יכולים להתקדם אל הרכישה עצמה.

היכן מבצעים את הרכישה

רכישה של מטבע וירטואלי בפעם הראשונה היא בהחלט סיבה להתרגשות רבה, וכאשר מבינים מה עושים שלב אחר שלב מגיעים אל השלב האחרון והכי מלהיב שהוא של רכישת מטבע וירטואלי בכמות הנכונה לכל אחד ואחד. מה צריכים לעשות? לדעת היכן יכולים לבצע רכישה שכזו, וכאשר נמצאים בארץ ישראל ישנם כמה גורמים שדרכם ניתן לבצע את הרכישה שהם דרך ביטס אוף גולד, בי טו סי, כספומט ביטקוין ורכישה פנים אל מול פנים. אלה ארבעת הדרכים הרווחות לביצוע של הפעולה בארץ כאשר אם מדובר ברכישה בכמות גדולה אזי אולי הכי עדיף לבצע אותה באופן יותר כדאי בחו”ל.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד