חזיות במידות גדולות

חזיות במידות גדולות

מידות גדולות מעידות על נשיות שופעת ורק דרישות של מעצבי על בעשורים האחרונים, קבעו רף “ברבי” לדוגמניות, הידוע גם בכינויים: “קולביות”, “אנורקסיות” ועוד הכול משום שלדעת המעצבים הללו, הבגדים שלהם נראים יותר  יפה על רזון קיצוני. אבל זה לא בריא, לא יפה ובטח שלא נשי. אם תשאלו כל גבר מה הטעם שלו באישה, הוא בוודאי לא יסמן מישהי בעלת רזון קיצוני ואם מביטים טוב בדוגמניות העל על המסלול, סליחה, אבל כולן נראות כאילו עוד צעד אחד והן הולכות להישבר לחתיכות. רזון מעולם לא היה העדפה לא של נשים ולא של גברים. אישה שופעת בחמוקיים וקימורים, היא משאת נפשו של כל גבר וגם של עצמה. אין דבר יותר יפה מאישה שיש לה מה להראות ולא מחביאה את זה מתחת “לאוהלים”. כך נוצרו בשנים האחרונות חזיות במידות גדולות, בהן כל אישה מלאה יכולה להרגיש הכי נשית וסקסית בעולם.

חזיות במידות גדולות

 

תולדות החזיות

בעברית אנחנו קוראים לה חזייה ובאנגלית: Brassiere. אז איך קיבלה החזייה את שמה הלועזי? הכול מתחיל מסתבר ממהגר גרמני שבשנת 1912 התגורר בניו יורק ועבד במפעל שייצר הלבה תחתונה. בדירה מולו גרה שכנה נחמדה שהייתה זמרת אופרה בעלת מידות גדולות. יום אחד היא סיפרה לו כי היא נאלצת ללבוש בהופעות שלה מחוך וזה מעיר עליה מאוד. השכן הנחמד שענה לשם טיטסלינג עיצב עבורה לבוש תחתון אסתטי ונוח והרי זוהי החזייה הכי דומה לחזיות של היום. נשים נוספות שהתוודעו לחזייה הזו החלו להזמין ממנו חזיות, עד שמעצב צרפתי בשם פיליפ דה ברז’ייר הבין שיש דרישה גדולה לחזיות ולכן יצר דגם משלו (העתיק מהשכן במדויק) והשאר היסטוריה. בנבירה בתוך האגדה הזו, מסתבר שיש פחות מדי אמת ויותר מדי דמיון. בכל מקרה את המילה חזייה המציא אליעזר בן יהודה ומקורן של החזיות הוא במחוכים שנהגו נשים ללבוש.

 

חזיות במידות גדולות נשיות ויפות

רק בעשור האחרון, עם זעקתן של הנשים במידות גדולות לאופנה מודרנית ויפה, החלו יצרנים לייצר חזיות במידות גדולות, מבדים איכותיים בדוגמאות נשיות וסקסיות. בעבר לנשים במידות כאלה היה קשה למצוא חזיות, והן נאלצו ללבוש חזיות “זקנות” ולא מחמיאות בכלל. אבל היום יש לציין כי לנשים במידות גדולות אין שום בעיה למצוא חזיות מכל מיני סוגים. חזיות במידות גדולות יש מבדי תחרה, חזיות מינימייזר, חזיות עם קאפ קשיח להרמה, ללא ריפוד וגם חזיות ללא עצם. הנוחות היא במקום הראשון אבל גם היופי והעיצוב. נשים במידות גדולות יכולות היום להחמיא לגופן עם הלבשה תחתונה במידות גדולות שכוללת קולקציה שלמה ושופעת תרתי משמע של חזיות במידות גדולות. היום כל אישה מלאה במידות גדולות יכולה להרכיב לעצמה כמה חזיות לכל מטרה, מתאימות לשמלות, ללבוש יום יומי ועוד.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד