ההבדל בין זהב צהוב לזהב לבן

ההבדל בין זהב צהוב לזהב לבן

יש לגברים מספר משימות מיוחדות, חשובות ורגישות מאוד, לאורך חייהם בכלל ובמהלך הזוגיות בפרט. אחת המשימות הקריטיות ביותר היא ללא ספק בחירת טבעת האירוסין, וההבנה שמדובר בבחירה רגישה כל כך עשויה להקשות על כל גבר שנתקל בפני עולם חדש ומוזר. אחת השאלות העיקריות שנשמעות בחנויות התכשיטים במצבים מהסוג הזה היא מה בעצם ההבדל בין זהב צהוב לזהב לבן, איך מבחינים בו והאם זה באמת קריטי. נתחיל מהתשובה הפשוטה ביותר, זו אשר מתייחסת לשאלה כיצד ניתן להבחין בין שני סוגי הזהב. אם כן, ההבדל בין זהב צהוב לזהב לבן הוא שהלבן מזכיר בגוון שלו צבע כסוף, מה שאומר שהוא מדגיש טוב יותר את היהלום. אולי זהו הסבר הגיוני לכך שטבעות מזהב לבן הפכו לפופולאריות יותר בשנים האחרונות, ורבים בוחרים בטבעות אירוסין מהסוג הזה.

מה בעצם עדיף?

רגע לפני שניכנס לשאלה המהותית – איזה סוג זהב עדיף – נעצור ונבין מה הוא בעצם זהב צהוב. אם כן, כפי ששמו מרמז, זהב זה מתאפיין בצבע צהוב יותר, מה שהופך טבעות זהב צהוב לטבעות קלאסיות וטבעיות יותר. כדי להכריע בין זהב לבן לצהוב מוטב שתיעזרו בחברה טובה של הכלה המיועדת, זו שמכירה את טעמה של בת הזוג טוב יותר ממך, לפחות בכל הקשור לתכשיטים. היא גם תדע לזהות טוב יותר את ההבדל בין זהב צהוב לזהב לבן ולהציע טבעת אידאלית. כדי לבחור בין שני הסוגים תצטרכו להתייחס לנושאים שונים, בהם גוון העור של בת הזוג, שכן לנשים שעורן כהה יותר תתאים לרוב טבעת אירוסין מזהב צהוב, בעוד טבעת זהב צהוב תתאים למי שעורה בהיר יותר. טעם אישי הוא קריטי, ובזאת הכוונה לטעמה של האישה (אל תיעלבו מכך), ואתם יכולים לחשוב גם צעד נוסף קדימה, על טבעת הנישואין, שהרי הטבעות צריכות להשתלב ככל האפשר.

הכל מתחיל ונגמר בסטייל

אחת הדרכים האידאליות עבורך להתמודד בגבורה עם השאלה מה ההבדל בין זהב צהוב לזהב לבן ולקבל מושג טוב יותר באשר לטבעת שתמצא חן בעיני המיועדת, היא פשוט לשמוע את דעתה. מאחר והצעת הנישואין היא בוודאי בגדר הפתעה, נסה להיות קשוב ולהבין מה הסגנון המועדף עליה. כאמור, חברותיה הקרובות ביותר בוודאי יודעות מה היא אוהבת, ואולי הן אפילו ראו יחד טבעות אירוסין שונות. התייעץ, ואל תנסה לקבל החלטה כזו לבד. בתכשיטים הן מבינות הרבה יותר טוב, ואין סיבה לאכזב אותן.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד