ציוד ניקיון לבית ולעסק

ציוד ניקיון לבית ולעסק – מה כדאי שיהיה לכם תמיד

ניקיון של המקום בו אנו גרים ועובדים הוא חלק חשוב מאד מהקיום שלנו. לשמחתנו, בשנים האחרונות ישנם יותר ויותר חידושים בתחום, ואנו יכולים ליהנות ממגוון מכשירים וציוד שמקל על תהליך הניקיון והופך אותו לפשוט יותר. אז איזה ציוד ניקיון לבית ולעסק כדאי שיהיה לנו? כל ההצעות בהמשך.

שואב אבק רובוטי – המצאת השואב הרובוטי היא אחת המהפכות בתחום הניקיון. השואב שעובד לבד ומגיע לכל המקומות בבית ובעסק, חוסך לנו זמן רב ומאמץ בפעולת השאיבה שהוא מבצע, והוא מנקה את האזור ביעילות ובמהירות.

מטאטא מכני – מטאטאים מכניים הינם רולרים הפועלים על ידי סוללות. המטאטאים הם המילה האחרונה בתחום הניקיון, והם מופעלים על ידי מתג שמפעיל אותם בכל מקום, ובעיקר בבית או בגינה. הפעולה של המטאטא הינה בעיקר איסוף את הלכלוכים לתוך מיכל איסוף המובנה בו אותו ניתן להוריד על מנת לרוקנו. מברשת המטאטא בנויה נוחה להורדה בקלות למטרת ניקוי או החלפתה ואינה דורשת כלים כלל.

מנקה חלונות נטען – אם פעם על מנת לנקות חלונות היינו צריכים להכין חבילת עיתונים, מים סבון ומגוון מגבים וסקוצ’ים, הרי שהיום מנקה חלונות נטען פותר אותנו משלל תכנונים וסיכונים. מנקה חלונות נטען הוא מעיין שואב חשמלי לחלונות, שיועד לתמיכה אופטימלית בניקוי משטחים שטוחים.

מכונת שטיפה בלחץ – מכונות שטיפה בלחץ הן קיטוריות שמסייעות בהסרת כתמים קשים, והן מעולות גם לשימוש פרטי וגם לתעשייה. כיום ישנן מגוון מכונות שטיפה החל ממכונת שטיפה תעשייתית חד פאזית עם קירור שמן הניתנת לעבודה בין אם בשכיבה לבין אם בעמידה מגיעה עד ללחץ 200 בר  ועד למכונות שטיפה ביתיות ידניות המופעלות על מים קרים עם 100 בר.

שואבי אבק תעשייתיים – מוצר זה מתאים יותר לתעשייה, מפעלים, משרדים ובתי עסק. שואבי האבק התעשייתיים חזקים ועוצמתיים במיוחד , המיועדים למוסדות כגון, בתי ספר, בתי מלון בתי אבות, בתי חולים ועוד.
התאמת המוצר הטוב ביותר עבורכם

כדי לדעת איזה ציוד ניקיון מתאים ביותר עבורכם, חשוב להגדיר את אופי הניקיון שלכם ואת הצרכים שלכם אל מול בעלי המקצוע או האתרים השונים הנמצאים באינטרנט. אם יש לכם בית פרטי חשוב לא להגזים ולרכוש ציוד חזק מידי שיהיה גם יקר וגם יכול להרוס מרצפות ביתיות או שטיחים, אבל אם מדובר במבנים גדולים, חשוב כן לבחור בציוד העוצמתי שיחסוך לכם זמן רב וכסף.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד