משקפי מולטיפוקל

משקפי מולטיפוקל – האם זו הבחירה האופטימלית עבורנו?

הרבה פעמים, אנשים שמתמודדים עם בעיות ראיה, דוגמא אנשים שמתקשים לראות מקרוב, עם הזמן, העיניים שלהם יתחילו להתקשות גם בראיה למרחק, במקרה כזה לא תהיה להם ברירה להרכיב שני זוגות משקפיים, הן למרחק קצר והן למרחק ארוך.

מעבר לטרחה שבדבר, הרי בכל פעם כשהם יוצאים מהבית, הם נאלצים לצאת עם שני זוגות, בכל פעם הם נדרשים להחליף מזוג אחד לזוג שני, בכל פעם שהם נמצאים בבית וצופים בטלוויזיה למשל, אז הם צריכים להחליף מזוג אחד לזוג אחר. הטרחה הזאת היא כלום לעומת העלות הכלכלית שכרוכה בכך. הרי כל זוג כזה יכול לעלות אלפי שקלים. שלא נדבר על הזמן שנדרש מהם בשביל לעבור את הבדיקות השונות על מנת להחליט איזה זוג משקפיים לקנות ומה יכול להתאים להם.

משקפי מולטיפוקל

אחת השיטות להתגבר על הטרחות האלה היא באמצעות משקפי מולטיפוקל אשר פותרים את הבעיות הכרוכות בשימוש בשני זוגות משקפיים שונים. משקפיים אלו נמכרות בכל חנות אופטיקה ובכל חנות שמתמחה במכירת משקפי ראיה באופן מקצועי.

משקפי מולטיפוקל עונים על מספר צרכים ויש להם שורה של יתרונות כפי שנוכל לראות מיד. לאחר מכן, נבחן את השאלה, האם הם באמת הבחירה המושלמת עבורנו.

יתרונות של משקפי מולטיפוקל

היתרון הגדול הוא כאמור בכך, שאם אנחנו רוכשים משקפי מולטיפוקל אנחנו לא צריכים לרכוש מספר זוגות של משקפיים, אנחנו יכולים להסתפק ברכישת זוג אחד בלבד. זה חוסך לנו לא מעט כסף וטרחה.

יתרון שני הוא קל להתרגל אליהם. אומנם זה דורש זמן בגלל השינוי בעדשה, אך באופן טבעי, אחרי זמן מה, קל מאוד להתרגל אליהם וזה הרבה יותר נוח ופשוט מאשר שימוש בעדשות רגילות.

יתרון שלישי הוא בכך שמדובר במשקפיים שיכולות להחזיק מעמד זמן רב , המספר שלהם יחסית קבוע, וזו גם הסיבה שהן לא מומלצות לכל אחד, כפי שנוכל לראות בחלק הבא של המאמר.

האם הם יכולים להתאים לנו?

שאלה זו אנחנו צריכים לברר עם האופטיקאי אצלו אנחנו עוברים בדיקות עיניים לפני שאנחנו מזמינים משקפיים. יש מקרים בהם הוא יציע לנו לעבור ולהשתמש במשקפי מולטיפוקל, מאחר והם הרבה יותר נוחים ומתאימים, אך יש מקרים בהם הוא יציע לנו לחכות עם זה ולא למהר להחליף את הזוגות בהם אנחנו משתמשים במשקפי מולטיפוקל.

למשל, אם המספר שלנו לא קבוע, אז עדיף לנו לחכות. למשל, אם אנחנו נאלצים להחליף משקפיים לעיתים תכופות באופן יחסי בגלל שהמספר שלהם הולך וגדל, אז עדיף לנו לחכות עד שהוא יתקבע ואז אנחנו נבצע את המעבר.

כמו כן, מוטב שאנחנו לא נמהר לבצע את המעבר, אם אנחנו לא מאלה שנוטים לאבד משקפיים או לא מרגישים טרחה מיוחדת בשימוש בשני זוגות. מבחינה כלכלית, ייתכן ועדיף לנו לחכות עם המעבר ולהישאר עם זוג אחד בלבד.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד