חדר בריחה

מפחדים לנסות חדר בריחה? אל תפחדו, אתם בקבוצה!

כל אחד מכיר את החשש הפנימי הזה שמקנן בו מפעם לפעם, לוחש לו באוזן – אל תנסה את זה, מה אם לא תצליח? החוכמה היא לעמוד מול הקול הפנימי הזה, שעוצר אותנו ומונע מאתנו לחוות חוויות חדשות ומאתגרות. אף אחד לא מעוניין להגיע לסיטואציה שבה הוא יצטרך להודות בתבוסה, אבל זאת לא סיבה מספקת לא לנסות. חדר בריחה מעודד אותנו להפעיל את הראש, לחשוב בצורה יצירתית וללכת בדרך קצת אחרת. כל הרעיון של להיכנס לחדר בריחה, הוא להיות מוכן להתגבר על צורת החשיבה השגרתית שלנו, לנסות לגלות צורת חשיבה שתוביל לפתרון התעלומה. זוהי הזדמנות נפלאה לצאת מאזור הנוחות הרגיל שלנו, להעביר ערב מהנה עם החברים ולהתנסות במשהו שונה ולא מוכר.חדר בריחה

למה אין לכם מה לפחד מה לחשוש מחדר בריחה?

קודם כל, אל תשכחו שבסך הכול מדובר על משחק! המטרה היא ליהנות, להתנסות בחוויות חדשות ולהכיר את צורת החשיבה של עצמכם ושל החברים שלכם. אל תשכחו גם, שאתם לא לבד! אתם חלק מקבוצה וכל אחד אמור לתרום את החשיבה היצירתית שלו, על מנת לפענח את התעלומה. צוות האתר בדק לאחרונה את חדר הבריחה קיוב ישראל והתרשם מאד לטובה!

גם אם פספסתם רמז כזה או אחר, וגם אם לא לגמרי הבנתם איך לפצח את הצופן, תמיד יהיה מישהו שיסתכל על זה בזווית קצת אחרת ויציע צורת פתרון שבחיים לא הייתה עולה אצלכם בראש. זאת בדיוק הסיבה שאמורים להיכנס לחדר בריחה בקבוצה, היות והכוח של הקבוצה תמיד יעלה על הכוח של היחיד. בעזרת עבודת צוות טובה, תקשורת פתוחה וחשיבה יצירתית, ניתן לפצח כל תעלומה ולהגיע לפתרון הנכסף. חוץ מזה, תמיד אפשר לבקש רמז מאנשי הצוות שמתפעלים את החדר, על מנת למנוע מצב של תסכול וויתור על כל העניין.

לסיכום, אין שום סיבה לפחד מחדרי בריחה ואף מומלץ להכיר את רום ראן חדרי בריחה, היות ואתם לא לבד ותמיד יהיה מי שיקלוט את הרמז שאתם פספסתם. החוכמה היא לעבוד בעבודת צוות, לשמוע רעיונות והצעות של החברים האחרים ולנסות דרכי פעולה בלתי שגרתיות בעליל. אין כאן נכון או לא נכון, היות והפתרון יכול להתחבא בכל מקום ובכל צורה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד