יועץ משכנתאות אובייקטיבי

למה עדיף להשתמש ביועץ משכנתאות אובייקטיבי?

כאשר אנחנו ילדים אנחנו חולמים על לטוס לירח, על קריירה כזמרים או שחקנים מפורסמים או על קריירה כשחקן כדורגל או שחקן כדורסל. אך ככל שאנחנו מתבגרים כך אנחנו נעשים יותר ריאליים והחלומות שלנו הופכים ליותר מציאותיים. כך אנחנו מבטיחים לכם כי אם תערכו סקר אתם תגלו כי 99.9% מהישראלים חולמים להיות בעלים של בית. כאן המקום לציין כי בית קשה מאוד להשיג ללא משכנתא. העניין אם משכנתא הוא שהיא יכולה לעלות לנו כפול מסכום ההלוואה שלקחנו בהתחלה ועל כן כדאי לנו לצמצם אותה ככל הניתן. על רקע זה אנחנו ממליצים לכם לפנות ליועץ משכנתא בתשואות פיננסים עם יועץ אובייקטיבי אשר האינטרסים שלכם עומדים לנגד עיניו ואשר ישרת אתכם בצורה הטובה ביותר שיש.ייעוץ משכנתאות

כיצד אדע אם היועץ שלי הוא אובייקטיבי?

אנחנו לא אומרים כי יועצי משכנתאות בבנק הם לא ישרים אך כן שהאינטרס שלהם לא תמיד זהה לאינטרס שלכם. עליכם להבין כי יועץ בבנק שם לנגד עיניו קודם כל את טובת הבנק ולא את טובתכם ועל כן סביר מאוד להניח כי הוא לא יציע לכם את המשכנתא הטובה ביותר. לעומת זאת יועץ פרטי חושב קודם כל עליכם ועל טובתכם ועל כן סביר להניח כי המשכנתא שהוא ישיג לכם תהיה הרבה יותר טובה. בכדי לדעת האם יועץ הוא אובייקטיבי או לא כל מה שאתם צריכים לבחון זה מי משלם לו את המשכורת אתם או הבנק ואם זה אתם סימן שהוא אובייקטיבי.

האם יועץ משכנתאות אובייקטיבי הוא יותר יקר ומדוע זה לא צריך להדאיג אותי?

אין ספק שכאשר אנחנו קונים בית אנחנו צריכים לחשוב על כל שקל שאנו מוציאים מכיוון שמדובר בעסקה כלכלית עצומה שכמוה לא נערוך יותר בחיינו. כחלק מכך אנחנו צריכים גם לצמצם את ההוצאות על יועץ המשכנתאות. אך שימו לב אתם חייבים להבין כי יועץ המשכנתאות הוא הדמות אשר יכולה לחסוך לכם מאות אלפי שקלים ועל כן ממש אבל ממש לא משתלם לחסוך עליו. עליכם להבין כי ככל שתבחרו יועץ יותר איכותי כך הוא יחסוך לכם יותר כסף ועל כן גם היועץ יעלה לכם יותר כסף בהחלט כדאי לכם לשקול לשכור אותו אם הוא מקצועי ואיכותי וברמה הגבוהה ביותר שיש.

האם יועץ משכנתאות פרטי יכול לקבל משכנתא יותר טובה מאדם פרטי?

עליכם להבין כי יועץ משכנתאות פרטי עובד עם עשרות לקוחות וזה אומר כי כוח הקנייה שלו הרבה יותר גדול. ניתן לכם דוגמא אשר תמחיש זאת. כאשר חברה המייצגת עשרות עובדים באה לקנות מתנות לחג לאותם עובדים היא תקבל מחיר הרבה יותר טוב מהספק מאשר אדם פרטי אשר בא לקנות אותה מתנה. באותה מידה סביר להניח כי היועץ הפרטי אשר מייצג עשרות לקוחות יקבל תנאים הרבה יותר טובים מן הבנקים בשביל המשכנתא שלכם. לא רק זאת אלא שאתם צריכים להבין כי לרוב היועץ לא ישלם עמלות על המשכנתא וזהו חיסכון נוסף שאתם חייבים לתת עליו את הדעת אם אתם רוצים לנהל את עניינכם בחכמה.

> קראו על משכנתא לתושבי חוץ

מה עוד חוסך לי היועץ הפרטי?

עד עכשיו דיברנו על כך היועץ חוסך לכם כסף רב וזה יתרון עצום שבגללו כדאי לפנות אל יועץ אובייקטיבי. אך עליכם להבין כי היועץ חוסך לכם גם זמן רב וזאת עקב העובדה כי הוא מתרוצץ בין כל הבנקים ומקבל מהם את העצות במקום שאתם תצטרכו לפנות אל כל הבנקים ולבזבז זמן יקר.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד