ביטוח צד ג' לכלב

ביטוח צד ג’ לכלב

*ביטוח לכלב

גידול של חיית מחמד כרוכה בעלויות קבועות שחשוב לקחת בחשבון, מנוי לווטרינר, אוכל, תשלום אגרה למדינה, תרופות כשצריך, תכשירים נגד טפילים למיניהם ועוד. כלב, כחיה שיוצרת תקשורת עם חיות אחרות, לפעמים יכול להגיב בצורה לא טובה למצבים בהם הוא נמצא, גם אם ממקום של פחד, ולעשות נזקים לחיות או אנשים בסביבה. מומלץ לקחת בחשבון כי מעבר להוצאות הקבועות בגידול כלב, לפעמים יכולות לצוץ הפתעות לא נעימות, שאף עלולות להיות כרוכות בהוצאת סכומי כסף משמעותיים. למקרים כאלה נוצר ביטוח לכלב.

ביטוח צד ג' לכלב

ביטוח לכלב יכול לכסות הוצאות במקרים שיש צורך בטיפול רפואי לכלבכם. מחלות, פציעות, מגע עם מאכלים אסורים או חומרים מסוכנים, יכולים להביא למצב בו הכלב זקוק לטיפול רפואי, או אפילו מקרים בהם הכלב שלכם קשור לפגיעה בצד ג’. לעתים קרובות מדובר על הוצאת סכומי כסף גדולים.

ביטוח צד ג’ לכלב בא להגן עליכם במקרה והכלב שלכם עשה נזק כלשהו לרכוש של מישהו או שחס וחלילה תקף, פצע או גרם נזק בגוף לאדם או לכלב אחר. ישנם מקרים בהם עלויות הטיפול הרפואי בכלב אחר או באדם יכולות להיות גבוהות מאוד, ומעבר לכך יש לקחת בחשבון אפשרות של צורך בפיצוי עבור אובדן ימי עבודה של האדם הנפגע, או בעבור האדם המטפל בכלב שנפגע, ואף פיצוי בעבור נזק לרכוש במקרים מסוימים. לדוגמא, מצב בו הכלב שלכם ברח לכביש, עלול לגרום לרכב לסטות ממסלולו על מנת לא לפגוע בכלבכם, אך מסכן את בעל הרכב בתאונה היכולה להביא לנזק לרכוש, ואף נזק לגוף.

מה לא עושים בשביל חברים..

לטובתכם ולטובת כלבכם, וכדי להימנע ממצבים בהם יכול להיות חיכוך לא נעים בין הכלב שלכם לשל אחרים, מומלץ תמיד וגם נדרש בחוק, להסתובב עם הכלב כשהוא קשור ברצועה.

עבור רבים, הכלב הוא באמת חברו הטוב ביותר של האדם, וככזה, אנו נעמוד לצידו ונצטרך לשאת באחריות על מעשיו. את אופיו ואת התנהגותו של הכלב שלכם בנוכחות אנשים או כלבים אחרים, אתם מכירים הכי טוב, שמרו עליו קרוב.

עוד מידע תוכלו למצוא בכתובת http://www.pet-ins.net/

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד