קורס פסיכומטרי

מור קורן חוות דעת

מועמדים ללימודים אקדמיים צריכים להצטייד בעת הרישום בתעודת בגרות ובציון של מבחן פסיכומטרי. מור קורן הוא בית ספר מפורסם בארץ שהגיש ומגיש רבבות תלמידים במשך כל שנות פעילותו. כל התלמידים, שנרשמו לפקולטות השונות, ללא יוצא מהכלל מעידים שהלימוד במור קורן עזר להם גם בלימודים באוניברסיטה. השיטה שמלמדים בה בבית הספר אינה מתמקדת אך ורק במבחן הפסיכומטרי אלא גם בתחומיים אחרים כמו יחס רגשי, הכנה נפשית לקראת הבחינה הפסיכומטרית ולקראת כל בחינה בעתיד.

קורס פסיכומטרי

אודות בית הספר מור קורן

חיפוש חוות דעת מור קורן מלמד אודות ייחודיותו של בית הספר. בשנת 2006 נוסד בית ספר מור קורן ופתח שעריו לתלמידים שמעוניינים לעבור בחינה פסיכומטרית על פי דרישות מוסדות החינוך הגבוה בארץ. למרות שבשנים האחרונות נעשית בחינה כזו בבתי הספר התיכוניים יש רבים שמבקשים לשפר את הציון והדרך לעשות זאת היא לימוד במכינה של בית ספר מור קורן. שמו של בית הספר מגיע למספר רב של מועמדים על ידי חוות דעת מור קורן חיובית בין התלמידים לשעבר. תלמידי עבר מפרסמים באתר האינטרנט של מור קורן חוות דעת והמלצות על בית הספר, שיטותיו, מוריו לצד שמות של בוגרים שעמדו בהצלחה במבחן וקיבלו ציון גבוה.

מדוע מור קורן כה איכותי

  • הנהלת בית הספר עומדת לרשות התלמידים בכל נושא הקשור למבחנים הפסיכומטריים. ההנהלה מתחייבת בפני הנרשמים להצלחה בבחינה, תוך שאיפה להגיע גבוה ככל שאפשר ושהציון לא ירד מ-700 נקודות. תוצאות גבוהות מאפשרות לנבחנים להירשם בפקולטות “הנחשבות” בכל האוניברסיטאות, הטכניון והמכללות בארץ. פקולטה “נחשבת” כדוגמא היא הפקולטה לרפואה.
  • עוד מבטיחה הנהלת בית הספר מור קורן להעסקת מורים ברמה גבוהה בכל המקצועות, עזרה ותמיכה לכל מי שמתקשה בלימודים על ידי שיעורים פרטניים ומתן יחס אישי לכל תלמיד בכיתה שאינה עולה על 10 תלמידים. מספר התלמידים מאפשר למורה להתייחס לכל אחד מהתלמידים בנפרד.
  • התלמידים שמעבירים למור קורן חוות דעת על בית הספר, המורים והלימודים עברו בהצלחה בציונים גבוהים את המבחן. שיטת הלימוד הייחודית והאפשרות לבחון את רמת התלמידים, על ידי קיום מבחן, אחת לזמן שנקבע על ידי המורים בשיתוף עם ההנהלה נותנת למורים אינדיקציה לגבי רמת הכיתה ובדיקה לגבי העברת החומר הנלמד. המבחן שנעשה מושתת על מבחנים פסיכומטריים מהתקופה האחרונה מה שמאפשר לתלמידים להבין טוב יותר איך מתקיים המבחן.

למה אתם מחכים?

כוונה לפתיחת סניפים רבים בארץ היא הוכחה מוכחת לכך שמור קורן הוא בית הספר הטוב בארץ להכנת תלמידים לבחינה הפסיכומטרית ושהצלחת תלמידיו היא בראש מעייניו.  אף כי בית הספר הוא עסק לכל דבר כל תלמיד שמבקש ללמוד במוסד זה מתקבל ומקבל יחס כאילו היה התלמיד היחיד שלומד בו. המורים מונחים ללמד את התלמידים למצוינות כדי שיעברו את הבחינה בהצלחה.

הנהלת מור קורן מקפידה לפרסם באתר האינטרנט שלה את כל  חוות הדעת וההמלצות שהתלמידים מעבירים אליהם בסיום הלימודים. האתר מעודכן באופן שוטף ובעיקר לקראת ההרשמה ללימודים עם פרסומי מועדי הבחינה.

לחצו כאן לעוד מידע על קורס פסיכומטרי הכי טוב.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד