שיש

שיש – באיזה צבע לבחור?

הבית כולו מורכב מאינספור של פריטים שאותם צריכים לבחור ולשלב בצורה נכונה. כאשר בוחרים מטבח לא בוחרים רק את ארונות המטבח עצמם, אלא גם את מה שקשור אל המטבח הזה כמו התאורה, הכיור, הברז והמשטח של העבודה עצמו שהוא השיש הנבחר. איך בוחרים את הגוון הכי מומלץ? עברו על המאמר החשוב הבא.

שיש

בוחרים גוון לפי ארונות המטבח

ההתלבטות לגבי הבחירה של צבע עבור השיש היא מאוד טבעית, וכדי לבצע את הבחירה הכי נכונה צריכים לוודא בין כל היתר את הגוון אשר נבחר עבור המטבח שקיים או זה שאמור להיות מותקן בבית החדש. לכן, יש לעבור על הגוונים הקיימים עבור השיש לצד בחינה של הגוון שכבר נבחר עבור המטבח וליצור את המראה הכי הרמוני בין שני אלה כדי לקבל את התוצאה אשר משלימה את החזון הזה של מטבח שיכול להגיע בכל סגנון בשלבים הראשונים הללו של התכנון וטרם הביצוע של הרכישה עצמה.

בוחרים גוון בתצוגה עם שיש מגוון וגדול

איך יודעים איזה גוון של שיש לבחור? הדרך הכי מהירה היא על ידי כניסה אל חנות שבה ישנה תצוגה מאוד נדיבה של כל שיש אפשרי בכל גוון. כאשר ישנה תצוגה ריאלית של כל שיש מכל סוג יכולים לראות בשתי עיניים את ההבדל בין כל אחד ואחד ולהבין איזה סוג של שיש הוא הדוגמא הכי רלבנטית אל העיצוב של המטבח או כל חלק אחר של הבית שבו מעוניינים להתקין את חתיכת השיש הנבחרת. ברגע בו צופים בכל הגוונים אחד כנגד השני, יכולים לסמן מה הכי רלבנטי ומה בכלל לא נחשב בתור בחירה רלבנטית בכלל.

בוחרים לפי גוון אריחי הרצפה

אחד הדברים שאליו יש לשים לב ברגע בו ניגשים על מנת לבצע בחירה של גוון עבור השיש הוא היחס בין הגוון של שהשיש לבין הגוון של הרצפה. הרצפה היא שטח מאוד נרחב שיש לו השפעה ניכרת על כל סוג של עיצוב, ולכן חייבת להיות התאמה וסנכרון בים הסגנון שאותו רוצים להשיג כשאר בוחנים את הגוון של הרצפה לנגד הגוון של אריח השיש הנבחר. זה לא חייב להיות אותו הגוון, אבל הבחירה צריכה להיות כזו אשר מכוונת אל אותו הסגנון שאותו רוצים להשיג בסופו של דבר.

משתמשים בהדמיה חכמה

לא הרבה יודעים זאת, אבל יש לא מעט מקומות אשר בהם מבצעים רכישות של מוצרים עבור בית שבהם יש גם את האפשרות לבצע הדמיה נוחה של הבית עם השינויים של אריח השיש הנבחר בכל סוג ובכל גוון. באופן הזה רואים בצורה הכי ריאלית את השינויים במטבח עוד לפני שהם התקיימו, ומבינים בצורה הרבה יותר מומחשת מה הדבר הכי רלבנטי בתור הבחירה של הגוון הכי נכון לבית.

עוד מידע ודוגמאות לשיש תוכלו למצוא בכתובת https://www.nir-zvi.co.il/

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד