גרר בפתח תקווה

מתי להזמין גרר בפתח תקווה ומה לעשות אם נתקעתי עם הרכב שלי?

אי אפשר לתאר את החיים המודרניים לא רכב צמוד. אך כל נהג ותיק וחדש יודע כי רכב יכול להיות במקרים מסוימים מאוד אבל מאוד מסוכן. אין ספק שכאשר אנחנו נוהגים אנחנו צריכים להקפיד מאוד על הוראות הכביש ולא לזלזל בנקודה זו כלל וכלל. אך הקפדה על הוראות אינה נכונה רק כאשר אנחנו נוהגים עם הרכב אלא גם אם אנחנו נתקעים אתו. אם נתקעתם עם הרכב הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות זה למצוא מקום בטוח להחנות את הרכב. עדיף לעשות זאת במקום בטוח ורק כאשר אין ברירה להחנות בשול הדרך. לאחר שהחנתם את הרכב אתם צריכים לשים ווסט זוהר (זוהי דריה של החוק), בנוסף כדאי לכם להתרחק מן הרכב כמה שיותר ולא להימצא בקרבתו. לאחר כל אלו תצטרכו להזמין גרר אשר יגרור אתכם בצורה מהירה וטובה.

גרר בפתח תקווה

האם יש הבדל בין להיתקע ברכב בכביש מהיר ובין להיתקע עם הרכב בדרך עירונית?

אין ספק כי אם אתם נתקעים בדרך בין עירונית אתם נמצאים בסכנה הרבה יותר גדולה מאשר אם אתם נתקעים בדרך עירונית. אך עליכם לדעת כי גם בדרך עירונית אתם עלולים להימצא בסכנה וכי אסור לכם לזלזל בנקודה זו. עם זאת, יש לציין כי פעמים רבות כאשר אתם נתקעים בדרך בין עירונית כדאי לכם להזמין משטרה אשר תגן עליכם ותסמן לשאר הרכבים כי יש רכב תקוע בהמשך הכביש. אם אתם נתקעים בכביש שש כדאי לכם להתקשר למוקד של הכביש ולבקש מהם לשלוח ניידת שירות אשר תטפל בכם ותגן עליכם.

האם יש סוג הרכב שלי משפיע על סוג הגרר שאני צריך להזמין?

אם אתם צריכים להזמין גרר בפתח תקווה או בכל עיר אחרת אתם צריכים לדעת כי רוב הגררים יכולים לגרור את רוב המכוניות הפרטיות. לכן לסוג הגרר אין משמעות גדולה ואתם לא צריכים להיות מוטרדים מכך יתר על המידה. אתם צריכים רק לוודא כי הגרר יכול לגרור את הרכב שלכם ללא כל בעיות ולעשות זאת בצורה מקצועית ואיכותית.

צריכים גרר? הכנסו לכתובת https://towtruck.org.il/

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד