עו

3 פרמטרים לבחירת עו”ד פלילי

כל אחד עלול למצוא את עצמו עומד מול מצב לא נעים, שבו יש צורך להיעזר בשירותיו של עו”ד פלילי. חשוב להבין כי כל דבר שתגידו בחקירת המשטרה, עלול לשמש נגדכם, לכן ההמלצה היא לשמור על שתיקה ולחכות עד להגעת עורך הדין. עורך דין פלילי מנשה רון https://www.mr-adv.co.il למשל, מכיר היטב את כל הנהלים והתקנות הרלוונטיים, הוא ידע להנחות אתכם כיצד לנהוג ומה לומר. לכן כל מי שנמצא במצב שמצריך ייעוץ וסיוע משפטי, מומלץ לו לא לחכות ולא לדחות, אלא לפנות במידי לעורך דין מוסמך ומקצועי.עו"ד פלילי

3 פרמטרים לבחירת עו”ד פלילי – לגזור ולשמור

ניתן היום למצוא בשוק לא מעט עורכי דין מנוסים יותר או פחות, המתמחים בתחומי המשפט השונים. הפרמטר הראשון והחשוב ביותר בבחירת עורך דין, הוא הצורך לבחור בעורך דין שמתמחה בתחום הפלילי. אומנם כל עורך דין יכול לייצג אתכם לפי החוק, אך חשוב להבין כי לכל אחד מהם יש את ההתמחות שלו. התחום הפלילי הינו תחום רחב, אשר משתנה לעיתים תכופות היות ותקנות וחוקים שונים מתווספים ללא הרף. לכן עורך הדין שתבחרו, חייב להתמקד בתחום הפלילי, דבר שיבטיח את היותו מעודכן בכל החוקים הרלוונטיים. כמו כן, הוא יכיר את השופטים והתובעים, וידע כיצד לנהוג עמם בצורה הנכונה ביותר. מומלץ לבחור בעורך דין שמתמחה בתת תחום שרלוונטי לגביכם, כמו למשל – תאונות דרכים קטלניות, עבירות כלכליות וכדומה.

פרמטר חשוב נוסף הוא עניין הניסיון. חשוב לבחור בעורך דין בעל וותק וניסיון של לפחות 5 שנים בתת תחום שרלוונטי לגביכם, היות והדבר יבטיח את היותו רלוונטי ומעודכן בנושא. עדיף להימנע ממצב שבו אתם מהווים את הניסיון של עורך הדין, היות והדבר עלול לעלות לכם בדיני נפשות. חשוב תמיד לבדוק מהי תת ההתמחות של עורך הדין שבחרתם, כמה שנים הוא עוסק בה ובאילו מקרים דומים הוא טיפל בעבר.

הפרמטר השלישי והחשוב ביותר – תבדקו מי באמת מטפל בתיק שלכם. משרדים גדולים בעלי שם ממותג, נוהגים לתת למתמחים שלהם לטפל ברוב הלקוחות, לכן חשוב ישר לוודא מי ייצג אתכם במשפט ומי יספק לכם את הסיוע המשפטי הדרוש.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד