כובע עם שם

כובע עם שם – כיצד מעצבים אותו בצורה נכונה

הרבה פעמים אנחנו יכולים לראות אנשים ממקורות שונים, מפיצים כובעים עם השמות שלהם או של העסק שלהם, במטרה לפרסם את עצמם בפני קהל רחב ככל שניתן. הרעיון הוא מאוד פשוט. הם מחלקים את הכובעים שלהם ללקוחות, אנשים שעובדים עבורם, מתנדבים, קהל כללי, והכל במטרה לייצר נראות בשטח, חשיפה. בין אם מדובר בחשיפה ממוקדת ובין אם מדובר בחשיפה ספציפית.

השאלה היא, כיצד אפשר לעצב כובע עם שם בצורה אפקטיבית ונכונה על מנת לזכות באמת בחשיפה ונראות כמו שצריך. מן הסתם, יש לא מעט אנשים שמשתמשים בכובעים לשם כך, ולא פעם גם מדובר במצב שכמות גדולה של אנשים משתמשים בכובעים באותו מקום לצורך מטרה דומה, כל אחד עבור עצמו או עבור מטרה או אדם שהוא תומך בו. למשל, בזירות פוליטיות שונות, זה מה שאנחנו נמצא.

כובע עם שם

אז עולה שאלה, כיצד יוצרים שונות על מנת שיהיה קל להבחין בנו, על מנת שהכובע שלנו יתפוס את העניין וימשוך אנשים לבחור דווקא בנו או במוצר שלנו.

התשובה לכך מתחלקת לכמה רבדים.

ראשית, אנחנו צריכים להשתמש בכובעים מסוג מסוים, לא דווקא בכובע מצחייה סטנדרטי. אנחנו צריכים להשתמש בכובעים עם צבעים ייחודים, כובעים בסגנונות שונים, כאלה שעשויים מחומרים אחרים. מן הסתם, הבחירה בכובעים שונים לא אמורה לבוא על חשבון איכות הכובע ואיכות הפרסום עליו.

שנית, אנחנו צריכים להשתמש באלמנטים לעיצוב בצורה ברורה ונוחה. בין אם זה טקסט שכתוב בצורה ברורה, בין אם זה לוגו איכותי, פרטי התקשרות וכל פרט אחר שגם ימשוך את העין וגם יהיה מתאים למה שאנחנו מבקשים לייצג ולהציג.

שלישית, עלינו לדעת היכן וכיצד לחלק את הכובעים שלנו. זה לא נכון לחלק אותם בכל מקום, זה לא נכון לחלק אותם לכל אחד. אנחנו צריכים לעשות את זה רק במקומות מסוימים, כשאנחנו יודעים שהקהל שמקבל את הכובע, אכן יעשה בו שימוש וחשוב לא פחות, אכן יכול לעזור לנו בכל מה שקשור לתהליך הפרסום והשיווק שלשמו יצרנו את הכובעים הנ”ל.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד