סטודיו אנימציה

מה לבדוק לפני שפונים אל סטודיו לאנימציה

בעולם של היום זה כבר נעשה די ברור כי אחת מן הדרכים ליצור אקט שיווקי חכם היא על ידי יצירה של סרטון שאותו יכולים להעלות אל האתר של החברה או להפיץ בכל מיני דרכים חכמות שיעשו את החשיפה הכי טובה. כאן עולה ההתלבטות הטבעית בין יצירה של סרטון מצולם מסוג לייב, לעומת סרטונים אשר הולכים וכובשים את המדיה ועשויים בצורה של הנפשה, אנימציה ממוחשבת ויצירתית למדי. לאחר שכבר מבינים כי סרטוני תדמית באנימציה היא בחירה חכמה, מה שנותר הוא רק להבין מול איזו חברה סוגרים את העסקה ומייצרים את הסרטון הפופולארי הבא.

>>> בדקו כבר עכשיו את סטודיו פיל אנימציה http://pilanimation.com/he/

תיק עבודות קודם

הדרך הכי טובה לקבל את ההבנה לגבי סוג העשייה שקיימת בכל סוג של חברה היא על ידי נתינת מבט סטודיו אנימציהמעמיק בתיק העבודות שכמעט תמיד מקדישים לו עמוד שלם באתר העסקי של החברה. תיק העבודות הוא המקום הזה שבו יכול כל גולש שהוא לקוח פוטנציאלי להתרשם ממה שאותה חברה כבר עשתה התחום שבה היא עוסקת, ודבר זה נכון גם עבור חברות שיוצרות סרטוני תדמית מסוג אנימציה. זה המקום שבו יכולים לראות עבור אילו חברות במשק התבצעו העבודות הקודמות, ולראות את הסוגים השונים של הסרטונים שיצרה החברה כאשר הסרטונים יכולים להיות בכל מיני סוגים של אנימציה, לצד כל מיני סוגים של דרכי העברת המידע, החל מרשמי ועד למשעשע.

קבלת הצעת מחיר

לפני שמגיעים אל סטודיו לאנימציה כדי להפיק סרטון של תדמית לחברה צריכים לחשוב היטב לגבי ההצעה שהיא מביאה אל השולחן. את ההצעה הזו משווים אל כמה הצעות אצל חברות שמייצרות אף הן סרטוני תדמית מסוג אנימציה, וכאן זה המקום להתעמק לגבי העבודה אשר נעשית והאיכות שלה. לא רק המחיר הוא הדבר אשר קובע, אלא אפשרות הדו שיח והעריכה מול הסטודיו, עד שאר מקבלים תוצר שהוא מוציא את הלקוח שבע רצון לחלוטין ממה שנוצר. השלב של קבלת הצעת מחיר מפורטת הוא הכרחי, ורק לאחר השוואה כזו יכולים להגיע אל החלטה צרכנית נכונה.

קראו עוד באותו נושא:

סרטי תדמית לקידום העסק

קידום חזון העמותה באמצעות סרטי תדמית

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד