השכרת רכב בירושלים

השכרת רכב בירושלים: טיפים והמלצות

מלבד העובדה שמומלץ לעשות טסט בכל עיר אחרת מלבד ירושלים (זינוק בעליה…), נציין שגם באשר להשכרת רכבים בעיר יש מספר דגשים ספציפיים, ועל כן אם מבקשים להפיק מכך את המרב, עברו על המאמר הבא:

השכרה חכמה

גם אם הרכבת הקלה מסייעת להגיע ממקום למקום, עדיין אין תחליף להחזקה צמודה של רכב בעיר הבירה. השכרת רכב בירושלים עשויה להפוך כל שהות בעיר להרבה יותר נוחה, אך על מנת באמת ליהנות מאופציית ההשכרה, יש להשוות מחירים, לבדוק האם זה משנה שהרכב יהיה רשום על שמכם או לחלופין על שם נהג יותר מנוסה, לבחון האם ניתן להחזיר את הרכב במגוון מוקדים, לברר אילו רכבים ניתן להשכיר, איזה ביטוח ניתן לעשות (ולבחור במקיף ביותר), האם יש הגבלת קילומטרים, האם יש קהל יעד שזכאי לקבל הנחה וכדומה.

כל רכב צריך מקום חניה

כאשר עומדים לשכור רכב בעיר הבירה, יש לקחת בחשבון שאינכם היחידים שמבקשים לתור באחת הערים היפות ביותר בעולם, ועל כן בכול הנוגע לחניה, מדובר בבעיה, ואם כבר תמצאו חניה, סביר ביותר שהיא תהיה שמורה רק לתושבי השכונה (שימו לב, חבל לקבל קנס באמצע חופשה). אי לכך, אם אינכם מוכרחים לשכור רכב גדול, העדיפו את הסוג הקטן יותר, את הסוג שיודע להסתדר גם רק עם “חצי חניה”.

השכרת רכב בירושלים

הישארו מעודכנים לגבי חסימת כבישים

אם אתם עומדים להגיע לירושלים מטעמי נופש ואתם מבקשים לשכור רכב, ולו כי בין היתר אתם מבקשים להגיע לעין כרם, או לטייל באחד המעיינות המקסימים שיש בעיר (כגון עין לבן), נראה שאתם צריכים לוודא שאין באותם ימים מרוצי אופניים, או ביקור של דמות פוליטית מחו”ל, וזאת כי ירושלים אומנם עיר מקסימה, אך לא פעם חוסמים בה כבישים, ועל כן מומלץ להיות מעודכנים.

תחנו בצד וצאו להליכה

אין ספק שרכב צמוד לוקח כל אופציה של תחבורה ציבורית, אך יחד עם זאת אם אתם נופשים בעיר ושכרתם רכב, אל תהפכו להיות יותר מדי עצלנים, וזאת כי יש מקומות בעיר שניתן לחוות רק דרך הרגליים. מבקשים המלצה? רחוב יפו מומלץ להליכה רגלית, אם בשל הרכבת הקלה ואם בשל הבניינים המרהיבים, התאורה הפריזאית והמרפסות המקסימות שנשקפו מכל בניין.

זינוק בעלייה? לכו על רכב אוטומטי!

ציינו בתחילת המאמר זינוק בעלייה, ופה נוסיף ונחדד שאכן יש לקחת בחשבון שהעיר בנויה על הר, משמע לא מעט מקומות מאלצים לנהוג בזווית די חדה. מכאן שאם מזמן לא נהגתם ברכב הילוכים וזינוק בעלייה אינו הקטע שלכם, מוטב שתשכרו רכב אוטומטי.

WAZE בערבון מוגבל

חדשים בעיר או שמזמן לא ביקרתם בה? צפויה לכם לא מעט הפתעה – מערך הכבישים עבר שינוי מהותי, כך שמומלץ ביותר להיעזר בתוכנת WAZE, גם אם לפני חמש שנים הכרתם כל פנייה בע”פ. עם זאת, אם עוברים לצד כפרים ערביים, יש להימנע מהקשבה עיוורת להמלצות התוכנה, וזאת כי בזמן ש WAZE יבקש לקצר עבורכם את הדרך, אתם עלולים למצוא את עצמכם במרכזו של כפר עוין – פחות סימפטי.

בררו מראש לגבי נקודות תדלוק

הטיול נגמר ומבקשים להחזיר את הרכב? קחו בחשבון שאומנם ירושלים עיר גדולה, אך תחנות דלק אין בה יותר מדי, ואם יש, אז לא בהכרח במרכז העיר. אי לכך מראש יש לבחון היכן יש בסביבה תחנות, כך כשתבקשו למלא דלק, לא תאבדו זמן יקר ולא תסיימו את הטיול לצד תחושת כעס מיותרת. פה נעצור לסכם שירושלים הינה עיר מדהימה עבור טיול עם הרכב, וכל עוד תבחרו בקפידה סוכנות השכרה ותיעזרו בטיפים, אתם בדרך הנכונה לצאת מעל ומעבר למרוצים. תנו גז!

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד