פיפא 17

פיפא 17 לפלייסטיישן 4 – הכי קרוב אי פעם למגרש

ב29 לספטמבר זה יקרה- גרסה חדשה למשחק הכדורגל הטוב בעולם, פיפא 17. גם הפעם אתם על המגרש, בגרסה 17 החדשה והממכרת של פיפא- משחק הכדורגל הנמכר ביותר בכל הזמנים. החוויה מוחשית מתמיד, האפשרויות אינסופיות ושעות ארוכות של הנאה בפתח. לבד או עם חברים, בוחרים את הקבוצה שלכם והופכים לחלק ממנה. גרפיקה חדשה ומתקדמת הנותנת תחושה של מציאות אמיתית, נותנת לגיימר להפוך לחלוטין לחלק מהמשחק, לראות אפילו את הבעות הפנים של השחקנים ובעיקר- להרגיש אותם על המגרש.

פיפא מאז ועד היום

פיפא הוא משחק שיצא לראשונה בסוף 1993, והראשון שנתן לגיימרים אוהדי הכדורגל לנהל משחק בזמן אמת ממש. ב1996 פיפא פרץ דרך בעולם משחקי הוידאו כששילב לראשונה שמות של שחקני כדורגל אמיתיים. הגרסה של אותה שנה עשתה שימוש בגרפיקת תלת-ממד ויצרה תחושה משופרת של מציאות מדומה. אבל מאז עברו יותר מעשרים שנה, ועד היום פיפא עברה דרך ארוכה, כשכל גרסה משפרת משהו בחווית המשחק. בגרסת פיפא 17 לפלייסטיישן 4, גם מנוע המשחק משופר, מה שגרם לעלייה ברמת הגרפיקה בצורה שעוד לא נצפתה בעבר בפיפא, ולחווית משחק חסרת תקדים.

להיות חלק אמיתי מהמשחק

בוחרים נבחרת אירופאית או קבוצה מתוך אחת מהליגות הבכירות באירופה, ומחליטים מי הקבוצה שתתחרה מולה- ובאיזו מסגרת: ליגה או גביע. עכשיו צריך לנהל את המשחק מההתחלה ועד הסוף- לבחור את השחקנים, להחליט על טקטיקת משחק, להרגיש את היריב ובעיקר- לנצח אותו. השימוש במנוע החדש נתן ביטוי לרמות של טכנולוגיה שעוד לא נראו, וליכולות בלתי נתפשות של גרפיקה, המעבירות באופן מוחשי ביותר את הרגשות שהשחקנים שהגיימר החליט להציב על המגרש.

מקצועיות ממקור ראשון

בכל שנה היוצרים של פיפא נעזרים בשחקנים אמיתיים, על מנת לייצר את המשחק בגרסה הקרובה ביותר למציאות. השנה משתתפים שחקנים ממנצ’סטר יונייטד, ריאל מדריד, צ’לסי ובורוסיה דורטמונד שסייעו ליוצרים בהרכבת גרסת פיפא 17 החדשה, הזמינה למגוון קונסולות משחק, אבל פלייסטיישן 4 מאפשרת שימוש במנוע החדש והמשופר, לראשונה אי פעם במשחקי פיפא.

גם מי שגר בארץ ואין לו את היכולת לטוס לחו”ל בשביל לראות משחק במגרש כדורגל אירופאי- ירגיש בגרסת פיפא 17 שהוא נמצא לגמרי בתוך איצטדיון מפורסם באירופה, בועט בכדור ומוביל את הקבוצה שלו בדרך אל הניצחון.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד