תופעות אחרי לידה

סובלת מתופעות אחרי לידה? הפורום שיהיה לך עם מי לשתף

לא משנה איך ילדתן בין אם מדובר על לידה טבעית או על לידה עם אפידורל בטח גילתן כי הלידה היא אחד הדברים הקשים ביותר שחוויתן בחיים. העניין הוא שאחרי הלידה הגוף משתנה ופתאום אנחנו מגלות תופעות מוזרות שאף פעם לא חווינו. לא רק זאת אלא שאחרי לידה יש קושי גדול מאוד והוא העובדה כי אנחנו צריכות לטפל בילד החדש ולדאוג לכל בעיה או קושי אצל החמוד שלנו. פתאום אנחנו כבר לא לבד בעולם ויש זאטוט קטן אשר תלוי בנו לכל דבר מאוכל ועד מקלחת וזה יוצר אצל נשים רבות קושי גדול. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי אם אתן סובלות מתופעות אחרי לידה או מקשיים כדאי לכן לא להיות לבד במערכה אלא לפנות אל פורם אינטרנטי אשר יסייע לכן להתמודד עם כל דבר.

תופעות אחרי לידה

זכרו אף פורום באינטרנט הוא לא תחליף לייעוץ רפואי

אין ספק כי פורם אינטרנטי הוא כלי מבורך ורב עוצמה אשר יכול מאוד לסייע לנו. אך כאן המקום לציין כי אם אתן סובלות מבעיה רפואית לא כדאי לוותר על ביקור אצל רופא מומחה. נכון אפשר לשתף בבעיה בפורם ולקבל שם המלצות מה לעשות, אך בסופו של יום מי שצריך לקבוע ממה הבעיה נובעת וכיצד לטפל בה בצורה הטובה ביותר שיש זה אך ורק רופא. מה שאפשר עוד לקבל בפורם זה המלצה על רופא טוב וברמה גבוהה אשר יכול לשרת אתכן בצורה הטובה ביותר ואשר אתן יכולות לסמוך עליו כי הוא יעניק לכן את הטיפול הטוב ביותר שיש.

התמודדות עם קשיים – היתרון הגדול ביותר של פורומים אחרי לידה

פעמים רבות אחרי הלידה אנחנו חשות אינספור רגשות מנוגדים מחד אושר עילאי שאינו משתווה לשום דבר אחר ומנגד קושי עצום מכיוון שחיינו השתנו ללא היכר. פעמים רבות אנחנו מתביישות בחלק מן הרגשות והדרך הטובה ביותר להפסיק להתבייש היא לשמוע מאמהות אחרות אשר חוות בדיוק את אותן קשת רגשות ואשר ישתפו אותנו בקשיים שלהן וכך אנחנו נוכל להתגבר על הקשיים שלנו ועל כן פורם הוא דבר כל כך מומלץ.

בקרי עכשיו בפורום בכתובת https://www.ima4ima.co.il/

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד