הוצאת ספרים

איך מוציאים ספר לאור

הוצאת ספר לאור בעבר הייתה נחשבת לאתגר לא קטן. אנשים רבים היו נאלצים לחסוך כסף רב כדי להוציא כסף לאור ואם היו רוצים להוציא אותו במימון הוצאה לאור הרי שאלה היו נשארים עם אג’ בודדות ממכירת כל ספר. מכיוון שהיום זה לא המקרה ויש היצע גדול יותר של אנשים שרוצים להוציא ספר משלהם לאור, הרי שיש גם יותר חברות המוציאות לאור את הספרים ומכאן גם התנאים המטיבים עם הסופרים.

כיום להוציא ספר לאור זה קלי קלות

אם יש לכם את היכולת לכתוב בעצמכם את הספר, תוכלו לחסוך עלויות על שירותי הקלדה וכל שתצטרכו הוא איש מקצוע שיעשה לכם עריכה לשונית והגהה ונציג מטעם החברה לאור שיעשה לספר שלכם עיצוב ועימוד. לאחר מכן יגיע שלב ההדפסה וכך תוכלו להגשים את החלום שלכם להוציא לאור ספר. נשמע פשוט?

שלבי הכתיבה של הספר

בהתאם לקונספט של הספר שלכם תתקלו בשלבי כתיבה שונים. ישנם אנשים שעברו הרבה מאוד בחיים והסיפורים קיימים בתוכם. מצד שני אין להם את היכולת או הסבלנות לשבת ולכתוב את התכנים בעצמם. במקרה כזה הם ישכרו כותב תוכן שיכול להאזין להקלטות שלהם או לראיין אותם באופן ישיר, לאסוף את התוכן ולסדר אותו לפי סדר כרונולוגי או בהתאם למה שירצה בעל הסיפורים. במידה ואתם יכולים ו/או רוצים לכתוב בעצמכם את הסיפורים, כדאי לבחור באחת מ2 השיטות הבאות:

  1. פשוט לכתוב כל מה שעולה לכם לראש במסגרת מה שאתם רוצים לכתוב ובסוף לסדר את התוכן לפי הנושאים והפרקים שאתם רוצים.
  2. להכין מראש את הנושאים ותתי הנושאים שאתם רוצים לדבר עליהם, בסדר שאתם רוצים, ורק לאחר מכן לגשת למלאכת הכתיבה.הוצאת ספרים

קחו בחשבון שספרים שאינם בסגנון אוטוביוגרפי אלא ספרי סיפורת, ספרי ילדים וספרים מסוגים אחרים ידרשו סגנון אחר של כתיבה ועימוד.

שלבי ההדפסה של הספר

תוכלו לסגור חוזה מול הוצאת ספרים שתפיק עבורכם את הספר מא’ ועד ת’ בתמורה לאחוזי ממכירת הספרים שלכם, או לחילופין לשלם לחברה עבור חלק מהשירותים, כולל שירותי הדפסת הספר ולחסוך בעלויות רבות. כדאי להיוועץ תחילה עם חברת ההוצאה לאור לגבי הצעת מחיר וחבילות ההוצאה לאור שלה.

קראו גם:

ספרים מומלצים

הכירו את בית הדפוס של שנות האלפיים

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד