חדר בריחה

טיפים מעשיים לפתרון חידות בחדר בריחה

עומדים לשחק במשקי הימלטות בחדרי בריחה כאלו ואחרים ברחבי הארץ? בכתבה שלפניכם תוכלו למצוא מספר טיפים מעשיים אשר יסייעו גם לכם להתמודד עם אתגר פתרון החידות בחדר הבריחה בו בחרתם לשחק.

מהרגע הראשון לנעילת הדלתות בחדר הבריחה עומד לרשותכם זמן קצוב במהלכו תדרשו לפתור חידות שונות אשר יובילו אתכם למטרה הנעלה: הימלטות מהחדר בזמן הקצוב לכם. על מנת לעמוד במשימה ולהצליח במשחק, תדרשו להתמודד עם לא מעט אתגרים שכליים בתוך החדר ולכן אנו ממליצים לכם מראש להגדיר את היתרונות היחסיים של כל אחד ואחת ממשתפי המשחק. כידוע, חדר בריחה מיועד ל-2 משתתפים או יותר ולכן חשוב שכל אחד/אחת מהשחקנים יגדיר מהם היתרונות שלנו (יכולת שימת לב לפרטים, יכולות מתמטיות וכדומה) עוד בטרם הכניסה לחדר.

חדר בריחה

טיפ נוסף להתמודדות הקבוצתית עם המשחק קשור כמובן לאופי הפעילות שלכם כקבוצה ולכן חשוב לשמור על רמת קשב קבוצתית אשר תסייע לכם לשמור על שיתוף פעולה מלא לאורך כל המשחק. כאשר אתם פותרים חידה או מתקדמים צעד במשחק, חשוב לעדכן את כל חברי הקבוצה ולציין בפניהם את הדרך אשר הובילה אתכם לפתרון. לפעמים הדרך בה חשבתם תגרום ליתר משתתפי המשחק להיכנס לעניינים ולהבין כיצד יש לפעול ברמה המחשבתית בדרך לפתרון החידה הבאה.

הזמן משחק אומנם תפקיד חשוב אבל אין כל סיבה להילחץ ממנו. חשוב שתהיו רגועים (גם אם לפעמים הדבר קשה במיוחד לנוכח הלחץ הסביבתי הקיים בתוך החדר). כאשר אתם מנסים להתמודד עם חידה מורכבת ומאתגרת במיוחד מומלץ לא לחשוב על הזמן העומד לרשותכם ולנסות לפתור את החידה במהירות ולהתקדם הלאה לחידה הבאה. במקרים בהם אתם מתקשים לפתור את החידה המורכבת פשוט קחו נשימה ארוכה, התבוננו היטב סביבכם ובדקו האם קיים בחדר איזה אלמנט מרמז היכול לסייע לכם לקבל רמזים בנוגע לאופן בו אתם נדרשים לחשוב על החידה.

זכרו שאתם כאן בשביל ליהנות ביחד…לעיתים הלחץ השורר בכל חדר בריחה כזה או אחר, עלול להוביל להתפרצויות שונות מצד אחד או יותר מחברי הקבוצה על יתר המשתתפים במשחק ובמקרים אלו חשוב לזכור שבאתם הנה על מנת ליהנות והמשחק אותו אתם משחקים הוא רק אמצעי…

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד