מיגון מבנים

מיגון מבנים

ישראל נתונה במצב לחימה כבר שנים רבות. לאורך גבולות המדינה יש ישובים שחלקם סובלים יותר ואחרים פחות מירי מצדו השני של הגבול. ירי מנשק קל  וכבד מצריך אבטחת התושבים החיים באזור ולצורך כך צריך לעשות מיגון מבנים. התושבים במקום סובלים בכל פעם שיש סבב לחימה עם אנשי החמאס בעזה מירי בלתי פוסק, לעיתים במשך כמה שעות ברציפות במשך כמה ימים ולכן יש צורך לבצע מיגון מבנים. כדי להבטיח את שלומם של התושבים צריך למגן את כל המבנים ביניהם מבנים פרטיים ומבנים ציבוריים.

מיגון מבנים

מיגון מבנים בעוטף עזה – כי אין ברירה אחרת

בעוטף עזה כל מבנה חדש או מבנה שמשופץ מחויב במיגון מבנים. לא ניתנים אישורי בניה/שיפוץ מבנים רק לאחר הוכחה שמיגון מבנים נכלל במפרט ובתכנית הבניה. המטרה היא לקיים חיי שגרה עד כמה שאפר גם בימים של לחימה וכדי לעשות זאת צריך לאבטח את מבני הגנים, בתי הספר והמפעלים שבאזור. מיגון מבנים קיבל תאוצה לפני כמה שנים מאז החלו אנשי החמאס לירות לעבר בתי התושבים בתדירות גבוהה. בשנים עברו היו הבתים והמבנים הציבוריים חשופים ובזמן אמת היו נכנסים התושבים למיגונית, למקלט או לממ”ד. תדירות התקריות הובילה להחלטה למגן את כל המבנים. כיום באזורי הלחימה אין מבנה בלי מיגון מבנים. המיגון הוכיח את עצמו ומספר הקורבנות ירד פלאים.

מיגון מבנים ביהודה ושומרון – כי לא באמת רגוע שם

אזור נוסף, מוכה תקריות ביטחוניות, הוא אזור יהודה ושומרון. בתי התושבים מותקפים לא אחת בירי מנשק קל, בקבוקי תבערה אבנים וסלעים. אחת הדרכים להגן על התושבים היא ביצוע  מיגון מבנים שיעצור את הקליעים והאפשרות לפגוע ביושבי הבית. מיגון דלתות וחלונות, זכוכיות וקירות המבנים הם הצעד הראשון למניעת חדירה לתוך הבית.

איך תעשו מיגון מבנים בצורה איכותית

מכיוון שהמדינה משלמת על המיגון בצורה חלקית בלבד, אם אתם רוצים לדאוג לעצמכם חפשו חברה ישראלית איכותית, שתסייע לכם להתמודד עם המצב במחיר תחרותי, ועמידה בכל התקנים והדרישות. עם החיים שלכם לא משחקים, בין אם הממשלה עוזרת או לא.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד