המקרר לא מקרר

המקרר לא מקרר? בדיקות פשוטות שתוכלו לבצע לבד!

המקרר שלכם הפסיקל עבוד? מה תעשו? כדאי לכם לבדוק את סיבת התקלה. לא תמיד חייבים לרוץ ולהזמין מקרר חדש. לפעמים, אפשר בתשלום סביר לניסים הטכנאי http://tplus.co.il, לזכות בעוד כמה שנים עם אותו מקרר הפועל בצורה תקינה. אולם לפני שמזמינים טכנאי, תמיד כדאי לדעת מה להגיד לטכנאי- מהי סיבת התקלה.

במאמר זה, נדריך אתכם לאתר לבד תקלות נפוצות במקרר, ואת הסיבה לתקלות אלו.

על איזה רמת קירור מכוון התרמוסטט?

לפעמים, באמת איןצורך להזמין טכנאי. לפעמים, זז התרמוסטט של המקרר. לפעמים, נכבה בטעות התרמוסטט. אם גיליתם שהתרמוסטט מכובה- הדליקו אותו מיד, והמקרר יחזור לפעול. אם התרמוסטט ירד לרמה נמוכה, כוונו לרמה הרצויה.

האם המקרר מלא מדי?

לפעמים, כאשר המקרר מלא מדי, הוא יקרר ברמה נמוכה מרוב עומס. במצב זה, חשוב למצוא דרכים מתאימות להפחית את העומס של המקרר.

גומיות אטם שחוקות:

לכל מקרר, יש גומיות אטם. תפקיד הגומיות- הוא למנוע מאוויר חם או קר לחדור אל המקרר. ככל שעוברות השנים, נשחקות הגומיות. אם מנקים את המקרר באקונומיקה- גומיות אלו עלולות להישחק. כאשר הגומיות שחוקות- זורם אוויר חם לתוך המקרר. איך בודקים האם הגומיות שחוקות? הכניסו רצועת נייר בין הגומייה לדלת של המקרר. פיסת הנייר זזה? הגומייה שחוקה, ודלת המקרר אינה אטומה מספיק.

מאוורר לא תקין של המקרר:

לפעמים, מאוורר המקרר ייתקע ולא יסתובב. במצב זה, המקרר לא יעבוד. יכולות להיות לכך כמה סיבות. אחת מהן-היא הצטברות קרח על המאוורר. איך תדעו אם המאוורר של המקרר פועל בצורה תקינה? עליכם לפתוח את הדלת של המקפיא, וללחוץ על הפלסטיק שסמוך לציר הדלת. אם אתם שומעים קול של מאוורר עובד- המאוורר תקין. אם אינכם שומעים קול מאוורר- ייתכן מאוד שהמאורר של המקרר אינו עובד.

מדחס מקולקל:

שימו לב לרעש המנוע של המקרר. אם המקרר משמיע רעש חריג- ייתכן מאוד שהמדחס של המקרר מקולקל.

סתימה של תעלת הניקוז:

מומלץ לבדוק האם נשאבו דברים אל תעלת הניקוז של המקפיא, וגרמו לסתימה בתעלה, שישבשה את פעולתה מקרר.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד