לוחות פיקוד ובקרה ABB

לוחות פיקוד ובקרה ABB

רוב המוצרים בתחום הביוב והמים, לצד כמובן כמעט כל תחום לוגיסטי אחר,עובדים עם מחשב ולוח בקרה. זה לא כמו פעם, ואף חמור לא נוסע מצד לצד עם רצועה כדישמשהו יעבוד. מדובר על מוצר מכני, אמנם, אבל שמדובר להרבה מאד טכנולוגיה שלאמפסיקה להתפתח. בשל כך, ובעיקר בגלל שמדובר על מוצרים שהם לרוב תעשייתיים ויש להםמשמעות כלכלית, מדובר על צורך במערכת בקרה מדויקת כמה שיותר. בשל כך יש צורךב לוחות פיקוד ובקרה ברמה גבוהה, ואיזה לוחות פיקוד ובקרה טובים יותר מאשר של חברת ABB?

לוחות פיקוד ובקרה ABB

לוחות פיקוד ובקרה ABB – הטובים ביותר בעולם

אם יש לכם מערכת שקשורה במים, צנרת או ביוב, ומדובר על מערכת שיש בהמשמעות אוטומטיבית גדולה ומכרעת, אל תהססו ועשו שימוש בלוחות פיקוד ובקרה  ABB, החברה מובילה בעולםבתחום זה. הפתרונות של החברה לא מפסיקים להשתכלל, מתאימים היטב לסביבת העבודההישראלית, והם ברמה גבוהה ובקונצנזוס עולמי של איכות. מדובר על חברה איכותית, לאיקרה אבל עם מענה ברמה גבוהה מאד ואיכותי. בנוסף, בעיקר בגלל שמדובר על מי שתייהוביוב, הלוחות שלהם, שקשורות במערכות ומשאבות ענק, הם אקולוגיים ומתחשבים בסביבהברמה מעוררת השתאות. בנוסף, המוצרים שלה מקבלים פרסים רבים, ולכן הופכת כל מערכתשל משאבות מים לטובה ביותר בין כל המתחרות. אם אתם בישראל, ומעוניינים בלוחותפיקוד ובקרה ABB, אתם עושים בשכל!

לוחות פיקוד ובקרה ABB

איך משיגים לוחות בקרה ופיקוד ABB ומה יש לבדוק

  1. חשוב לעבוד עם זכיין וספק רשמי, עם רישיון, של החברה בישראל. זה על מנת שיהיה ביטוח 24 שעות לתחזוקה של הלוחות והבקרים וגם אחריות של 48 חודשים לפחות בלי קשר לביטוח. זה חשוב מאד, כי מדובר במערכת מתוחכמת, שאפשר לשדרג ושהיא קריטית לתפקוד המפעל.
  2. חשוב להתקין את הבקר / מערכת הפיקוד המתאימה ביותר לסוג המערכת והמשאבות שיש לכם, ואת זה כדאי לעשות לאחר התייעצות עם בעל מקצוע ברמה גבוהה, איכותי ומוסמך.

אם אתם מחפשים לוחות פיקוד ובקרה ABB, אתם בוחרים את החברה המתאימה והנכונה לעסק שלכם, ולכן חשוב שתעבדו עם חברת אספקה ותחזוקה מורשת ואיכותית גם כן.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד