כל מה שרצית לדעת על קניית בשמים באינטרנט

טיפול במחלות שכיחות באמצעות שמנים ארומתיים

הילד העלה חום, אתם סובלים מכאבי גרון ובכלל החורף משפיע על אחוזים ניכרים מקרב האוכלוסייה וגורם למחלות ממחלות שונות. אצל רבים הפעולה הספונטנית היא פניה אל הרופא הקונבנציונאלי. אם אתם מתמודדים עם תופעה בריאותית מטרידה, אם אתם מעוניינים למצוא פתרון אלטרנטיבי לתופעה ולחזק בכלל את מערכות הגוף שלכם יהיה נכון לפנות לטיפול בשמנים ארומטיים. טיפולים אלו מתאימים למחלות חורף ובכלל למחלות שכיחות שאנחנו עלולים לסבול מהם בכל עונות השנה.

טיפול בשמנים ארומתיים

השמנים – לחיזוק ומניעת מחלות

השמנים האתריים, כמו אלו שתוכלו לראות באתר https://www.yael-kashi.co.il/ , הם שמנים שלהם איכויות יוצאות דופן שמשפיעות כמובן על הגוף שלנו וזאת באופן חיצוני – במגע עם העור, ובאופן פנימי – באמצעות החושים והנשימה. שיטות השימוש והטיפול בשמנים הארומטיים הן רבות ולמעשה ניתן להתאים לכל אחד את הדרך הנוחה והנכונה לו בהתאם למטרה. יש לדעת כי אמנם השמנים נחשבים לבטוחים לשימוש אבל לפני כל טיפול יש לוודא כי אכן הטיפול המומלץ מתחשב בכל הנתונים והמצב הכללי של המטופל. גם למחלות החורף ולתסמינים שלהם יש שמנים מתאימים שמביאים עמם בשורה של הקלה וריפוי.

מלבד למחלות החורף מיועדים השמנים גם לטיפול בבעיות בריאות שונות כמו בעיות במערכת הנשימה, מערכת העיכול, הרגעה וכאבי פרקים. כמובן שלכל תופעה יהיה נכון להתאים את השמן הנכון ואת הטיפול המדויק שיוביל לתוצאות הרצויות.

שמנים מומלצים

לבנדר – שמן זה יעיל להרגעה ומסייע אף בשיכוך כאבים. כמו כן השמן מחטא ומקל על בעיות נשימה ומתאים לתסמיני שפעת ואסתמה. שמן זה הוא היחיד שניתן למרוח אותו ישירות על העור. אם כי מומלץ לדלל אותו בשמן משא.

שמן אקליפטוס לימוני – זה שמן אתרי שמופק באידוי. שמן זה נחשב לתרופה מסורתית עבור בעיות במערכת הנשימה וניתן לטפל באמצעותו גם בילדים ובתינוקות. השמן מאופיין בתכונות של חיטוי והוא אנטי ויראלי ואנטי בקטריאלי ומסייע בהקלה על בעיות נשימה. כמו כן הוא מרגיע וגורם לנמנום. ניתן לעשות בו שימוש באמצעות מבער או בדילול עם שמן נשא עבור עיסוי על בית החזה.

אכן, טיפול בשמנים עשוי להועיל ולהיטיב עם ההרגשה פלאים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד