הצטרפות ליס

כבלים? כבר מזמן לא רק

בשנת 1990 הוקמה לראשונה תשתית כבלים ארצית אשר שידרה אל משדרי הטלוויזיה בכל שעות היום.

בתחילה, הטלוויזיה שידרה בשחור לבן, וחיבור האנטנה היה מסובך (לכולנו סיפרו ההורים על הפעמים שהיו צריכים לעמוד עם האנטנה בתנוחה לא תנוחה, כדי למצוא את הקליטה הטובה ביותר).

עם הזמן, החלו הכבלים להשתדרג, ובשנת 2003 הכרנו לראשונה את הוט  ויס, שהפכו לחברות הכבלים המובילות, בזמנו, בארץ.

לפתע לטלוויזיה היה היצע ללא הרף. ראיתם תכנים שבעבר הייתם צריכים לחכות שבועות עבורם, אם לא חודשים ופתאום, בפשטות גמורה, הם על מרקע הטלוויזיה שבסלון ביתכם. לאט לאט החליפו חברות הכבלים את הצורך בקלטות הווידאו וה DVD כיוון שכל התכנים מהקולנוע הגיעו ישירות אל הממיר שבבית.

הצטרפות ליס

והנה, כשכבר חשבתם שראיתם הכל ושקיבלתם הכל, הכבלים משתדרגים עוד ועוד!

לא רק שהכבלים מאפשרים לכם צפייה (כמעט) ישירה בתכנים מחו”ל, נראה גם שספריית הוי.או.די של חברות הכבלים השתדרגה והיא מכילה בה הרבה יותר משתוכלו להספיק.

לדוגמא, הצטרפות ליס תעניק לכם מבחר ענק של ספריות וי.או.די. בין אם זו סידרה שאתם מכורים אליה או סדרות דוקומנטריות שיעניקו לכם ידע בנושא שלא הכרתם קודם.

חלק מהאפשרויות הרבות כשמדובר בהצטרפות לחברות כבלים כמו הצטרפות ליס, היא האפשרות לשחק בזמני הסדרה. תוכלו להעביר אחורה ואפילו להתחיל מהתחלה, גם תוכנית שמשודרת בלייב.

שבעים ומרוצים מהתכנים שאתם מקבלים, לפתע נכנסו שחקניות חדשות למשחק.

חברות הסלולר

חברות הסלולר, הבינו שדרך היצע האינטרנט שלהם, שגם ככה אתם משלמים עליו בחבילת גלישה, הן יכולות להעניק הרבה יותר מרק גלישה באינטרנט.

לפתע צצו חבילות הטריפל של סלקום ופרטנר המציעות אינטרנט, טלפון וטלוויזיה. השילוש הקדוש- במחיר של אחד.

פתאום כל כאב הראש שסבב סביב התקנת שלושת הדברים בנפרד, נפתר על ידי חברה מוכרת שמצאה את הדרך היעילה ביותר עבורכם, ליהנות מהתקנה יחידה ומהירה.

אולם, בזמן שחברות הסלולר מספקות לכם את שלושת הדברים יחדיו, אין זה אומר כי רמת התכנים וקצב העדכונים שלהם, זהה לחברות הכבלים.

חברות הכבלים משקיעות את כל כולן בלספק לכם תכנים מתחדשים ברמה היומיומית ומספקים לכם אפשרויות מגוונות אינספור. בזמן שחלוקת הזמן של חברות הסלולר מתחלקות לשלוש, חברות הכבלים ממוקדות אך ורק בלספק לכם את המעודכן האחרון.

אם אתם אנשי טלוויזיה מובהקים שלא יכולים לחכות לדבר הבא בכדי לדבר עליו אחר כך עם החברים ולבקר את שראיתם, הצטרפות ליס תעשה את העבודה. כל העולם כולו נמצא לכם שם.

אך אם אתם אנשים שמחפשים משהו מהיר שייתן לכם מעט שקט בסוף יום העבודה, ולא משנה לכם מאיזו שנה, הרי שחבילה של אחת מחברות הסלולר תהיה לכם הרבה יותר נוחה.

כל שנותר לכם להחליט, או להבין, זה מי אתם מבין השניים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד