אבקות חלבון

סוגים שונים של אבקות חלבון

כל מי שנכנס אל חנות טבע, בית מרקחת או חנויות למכירת מוצרי ספורט מסוגים שונים, יכול למצוא היום בכל אחת מהחנויות הנ”ל, מדף שלם ורחב עם מגוון תוספי תזונה מסוגים שונים, כולל אבקות חלבון שמיועדות הן לשימוש עבור ספורטאים, מקצועיים וחובבים, והן עבור אנשים שאינם בהכרח עוסקים בפעילות גופנית, אך מעוניינים להשתמש באותן אבקות לצרכים שונים.

אבקות חלבון

אנחנו יכולים למצוא מגוון סוגים של אבקות חלבון. ההבדל איננו בא לידי ביטוי אך ורק בכך שמדובר באבקות של חברות שונות, אלא גם בחומרים שמרכיבים אותם, אנחנו יכולים למצוא מגוון דוגמאות לאבקות חלבון אשר כל אחת מהן מתאימה לאנשים בעלי איפיון כזה או אחר.

לפני שנסביר מה הכוונה סוגים שונים של אבקות חלבון, צריך להדגיש שתי נקודות. הראשונה היא, לא כל אחד צריך בהכרח להשתמש באבקה כזו. מי שצורך חלבון דרך מאכלים מסוימים, ואין לו שום בעיה עם המשקל או שום בעיה עם כמות החלבון בתפריט היומי, אזי שהוא לא צריך בהכרח להשתמש גם באבקות. הנקודה השנייה היא, כל שימוש באבקות חלבון חייב להתבצע בהתאם להתאמות שמתבצעות ועל ידי ליווי של גורם מקצועי.

כאמור, אנחנו יכולים למצוא שלושה סוגים של אבקות חלבון. האבקה הפופולארית ביותר היא זו שמגיעה ממי גבינה, היא נחשבת לאיכותית ביותר בגלל כושר הספיגה שלה, וכן בגלל שהוא מכיל חומצות אמינו רבות, ועוזר למערכת החיסונית שלנו.

אבקת חלבון אחרת היא קזאין, מדובר באבקה אשר החלבון שלה מגיע מחלב פרה וכן מגבינות שונות. הוא מגיע באופן חופשי מהמזון, כמו כן, קיימת אבקת חלבון אלבומין, שמקורה מביצים בעיקר. בעבר נחשבה לאבקה הפופולארית ביותר בגלל האיכות וכושר הספיגה שלה.

צריך לומר, אנחנו יכולים למצוא אבקות חלבון שעשויות גם מסויה, והן מיועדות לאנשים שאינם צורכים ביצים וגבינות. אנשים ששומרים על כשרות יעדיפו להשתמש גם באבקות כאלה או לחילופין, באבקות שהחלבון שלהן מגיעה מביצים.

לסיכום, אנחנו יכולים למצוא סוגי חלבון שונים אשר מתאימים לכל אחד ויכולים לעזור בחיזוק ושימור השרירים בכל עת.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד