גאדג’טים לעישון

גאדג’טים מגניבים לעישון

איך שלא תהפכו את זה, לעשן זה פשוט כיף! כיף לעשן עם הקפה, כיף לעשן במסיבה, כיף לעשן כשיורד גשם, כיף לעשן על החוף – כל אחד וההעדפות שלו, אך אם ניתן לקחת את אותה חוויה מוכרת ולשדרג אותה, הרי שחובה להכיר בכך, כי מהם חיים ללא מעט שדרוג וריגושים? ובכן אם גם אתם חובבי עישון, אגדנו לכבודכם מארז מתנה – מבחר מרהיב של גאדג’טים מגניבים לעישון. מה עושים? עוברים על הרשימה ובתום המאמר בוחנים האם נחשפתם למוצר חובה.

גאדג’טים לעישון


להתראות נייר שלום טכנולוגיה

אם אתם חיים על הפלנטה, בוודאי גם אתם הבחנתם בתופעה המגניבה / המוזרה הבאה: אנשים נמצאים עמכם באותו מרחב ופתאום מוציאים מהפה עשן, מבלי שהם מחפשים מאפרה ומבלי שהם ממהרים לצאת החוצה. אז לא, לא מדובר בקסם, אלא בעוד אנשים שבחרו לעבור אל ג’ול סיגריה אלקטרונית. מדובר בדרך חדשה לעשן מבלי להפיץ ריחות רעים ומבלי לסכן את האנשים הקרובים בעישון פאסיבי, כאשר בין היתר ישנו יתרון חשוב – סיגריה אלקטרונית מסייעת להיגמל, או לכל הפחות למזער את הנזק.


מצית סולארית

חוששים להיתקע באמצע השטח ולגלות שהגז במצית אזל? לא עוד! הכירו מצית סולארית שנדלקת בתוך כמה שניות באמצעות חשיפה לאור השמש. כל שצריך לעשות זה להניח את הסיגריה בתוך הספירלה הייעודית, לוודא שעתה בוקר (או לפחות צהריים) וליהנות מפלאי הטבע – מהדלקת סיגריה באמצעות השמש. נשמע מופרך? אולי לא תרכשו זאת עבורכם, אך ללא ספק מדובר במתנה מגניבה עבור אנשים שמבקשים לגרום להם לחייך והם חובבי טיולים.


 עבור ילדי הפרחים

אתם חובבי פרחים ואת השילוב שלהם עם סיגריה? ובכן אתם מוזמנים להכיר את “באדיז” – קופסת אבקנים שמאפשרת לנער את התפרחת ולהשיג רק את האבקנים הרצויים. המידות לא גדולות ומאפשרות אחסון נוח ביותר.


ערכת עישון

אם אתם אנשים מאורגנים, מומלץ שגם ערכת העישון שלכם תהיה מסודרת – תכלול כל מה שאתם עשויים להזדקק לו, וכאן מוטב שתכירו את “קומבי” – מכשיר שיודע לאגד הכול באופן מסודר. קומבי כולל מיכל אחסון, גריינדר, ניירות גלגול וכמובן פילטרים. מכאן שאין מצב שתשכחו משהו בבית. כמו כן, אם יש לכם חבר מעשן מפוזר ואתם בדיוק מחפשים לו מתנה, נראה שזה עתה מצאתם!


מצת לרכב – כלי הסתרה

אתם מעשנים מחוץ לבית? ובכן הכול טוב ויפה, אך מוטב שלא תצאו לנהיגה כשהחומר זרוק ליד. מה עושים? מסתירים, ואם אפשר בסטייל אז מצוין. הכירו כלי אחסון שנראה כמו מצת לרכב. עם זאת, אל תשכחו מהו הייעוד שלו – אל תתנו לאמא שלכם לחשוב בטעות שהיא יכולה להדליק עמו סיגריה.


מאפרה בצורת אימוג’י

לא פעם מעשנים בסיטואציה חברתית ולא פעם החומר שמעשנים גורם להכול להיות הרבה יותר מצחיק. כאשר זה קורה, מוטב להתאים לסיטואציה מאפרה שמכבדת את המאורע, ממש כמו מאפרה שמזוהה עם אימוג’י צהוב וחייכני.


מצית נטענת USB

אתם מעשנים שאוהבים את הסביבה, אתם מעשנים שחרדים שהגז במצית ייגמר בדיוק כשתרצו להדליק סיגריה, אתם מעשנים שנוטים להיות מפוזרים? אם עניתם בחיוב על אחת משלושת השאלות, מוטב שתכירו מצית נטענת באמצעות USB. באופן שכזה המצית תמיד תהיה מוכנה לפעולה וכיוון שהיא מתחברת למחזיק המפתחות, היא לא תאבד ואף תימנע מכם את הצורך לרכוש בכול חודש אחת חדשה.


לא בהכרח עבורכם

אם נחזור לשורת ההתחלה, נציין שלעשן זה כיף, אך גם כיף לדעת לרכוש מתנה אדירה שמתקבלת בברכה. מכאן שתמיד יש לבחון אם התאהבתם בגאדג’ט עצמו, או ברעיון להעניק אותו במתנה – תחשבו על זה תוך כדי עישון סיגריה!

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד