שילוח בינלאומי

שילוח בינלאומי בצורה המשתלמת ביותר

שילוח בינלאומי

צריכים לבצע שילוח בינלאומי? כאן תוכלו לקרוא כיצד ניתן לעשות אותו באופן המשתלם ביותר!


הצורך בשילוח בינלאומי

ישנן שתי סיבות עיקריות לביצוע הובלה בינלאומית. הראשונה היא לשם מסחר, כלומר לצורכי ייבוא וייצוא. השנייה היא לשם רילוקיישן – מעבר למדינה אחרת. בשני מקרים אלו ישנו צורך בהובלה של כמות גדולה של דברים אל מעבר לים וההבדל העיקרי בין שניהם הוא התדירות. אם מדובר על הובלה בשביל רילוקיישן, ההובלה היא חד פעמית ואילו כאשר היא מתבצעת לצורכי מסחר, היא מתקיימת באופן שוטף. מן הסתם, בשני המקרים אנו רוצים לבצע את השילוח בעלויות נמוכות ככל האפשר.


הדרך הזולה

הדרך הראשונה להוזלת העלויות של ההובלה היא באמצעות בחירת דרך ההובלה. אם כן, מתוך שתי אפשרויות השילוח הקיימות, באוויר או בים, העלויות של ההובלה הימית נמוכות יותר מאשר אלו של ההובלה האווירית. לכן, במידת האפשר, מומלץ לעשות שילוח בינלאומי דרך הים וכך ניתן לחסוך כסף רב ובעיקר אם מדובר על משלוח גדול ועוד יותר מכך, אם הוא רב פעמי.


הבעייתיות

עד עכשיו נראה מאוד פשוט להוזיל את העלויות של שילוח בינלאומי. אבל חשוב לציין גם את החיסרון של השילוח הימי והוא, שהשילוח האווירי מהיר יותר באופן משמעותי. היות שזמן שווה כסף, ובעיקר במקרה של שילוח לצורכי מסחר, הרי שלפעמים דווקא הדרך המהירה והיקרה יותר היא בעצם המשתלמת יותר וגם את זה חשוב לקחת בחשבון כאשר מתכננים את השילוח.


עוד בנושא הזמן

כאשר הזמן מהווה שיקול כלכלי חשוב לדאוג לכל הפרטים הקטנים, שיכולים לחסוך לכם הרבה זמן והרבה דאגות. הכוונה היא לשחרור המשלוח שלכם מהמכס. היות שמשלוחים גדולים נוטים להיתקע במכס למשך זמן רב בשל תהליכים ביורוקרטיים, מומלץ להשקיע בשירותיו של עמיל מכס, שיוכל לדאוג לכך עבורכם ולשחרר עבורכם את המשלוח ביעילות ובעיקר – במהירות.


אריזה

החלק של האריזה בתהליך השילוח גם כן משפיע על מידת ההשתלמות של תהליך השילוח. זאת, משום שאם החפצים שלכם ניזוקים, הרי שמדובר על נזק כספי לכל דבר ועניין. היות שכך, חשוב לוודא שגם תהליך האריזה נעשה באופן מיטבי על מנת שהמשלוח יגיע לייעדו ללא נזקים מיותרים מכל הטלטלות שהוא עובר בדרך.


שילוח בינלאומי באופן מקצועי

תהליכי שילוח בינלאומי הם מורכבים מאוד ולכן מומלץ להיעזר בחברת שילוח מקצועית. חברה כזו יכולה לעזור לכם לתכנן את תהליך השילוח שלכם ליצירת שילוב בין הדרך היעילה ביותר לזו המשתלמת ביותר. חברת שילוח מקצועית וטובה תוכל גם לספק לכם את כל השירותים הנלווים כגון עמיל מכס, ביטוח וכדומה וכל זאת – תחת קורת גג אחת. אם כן, המסקנה המתקבלת היא, שלפעמים צריך להוציא כסף כדי לחסוך זמן וכסף!

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד