חדרים לפי שעה

4 דברים שלא חשבתם שתמצאו בפתח תקווה

חדרים לפי שעה

פתח תקווה, הלא היא אם המושבות, היא אחת הערים המרכזיות ביותר בארץ. ובכל זאת, נדמה שאנחנו לא יודעים עליה כל כך הרבה. עיר המונה מאות אלפי תושבים ואינספור עסקים ועדיין נדמה שאם אין לנו סידורים ספציפיים, לא תהיה לנו סיבה להיכנס אל העיר הזו. אם הדעה שלכם היא כזו, הרשו לנו לשנות את דעתכם ולהפתיע אתכם בדברים שלא חשבתם שדווקא בפתח תקווה יהיה ניתן למצוא.

תרבות

אם לא יצא לכם לשמוע על פתח תקווה בפן התרבותי שלה, תופתעו לגלות כי פתח תקווה מעניקה תשומת לב רבה לתחום התרבות בעיר. היכל התרבות מארח בו הצגות רבות וטקסים רבי משמעות. כמו כן, בפתח תקווה קיים מוזיאון פתח תקווה לאמנות הממוקם ברחוב מרכזי בעיר ומזמין אליו תערוכות מתחלפות לצד תערוכות קבועות תוך שמירת זיכרון והנצחה שנאספו עבור מבנה בית ‘יד לבנים’ הממוקם בקרוב למוזיאון.

חדרים לפי שעה

את נושא החדרים לפי שעה אתם ודאי מכירים, אך האם ידעתם שיש חדרים לפי שעה בפתח תקווה? ממש כך. כשפתח תקווה היא אחת הערים המרכזיות בארץ, חדרים לפי שעה בה יכולים לעזור המון עבור אנשים הנמצאים לכמה שעות במרכז וצריכים או רוצים להתרענן ולשנות את הלך רוחם בטרם הם ממשיכים הלאה בסדר יומם. חדרים לפי שעה בפתח תקווה יכולים לתת את מספר השעות הקצרות שאתם בדיוק צריכים עבור שינה טובה, מקלחת מרעננת וארגון סופי של הדברים שלכם.

מרכזי קניות

תאמינו או לא, לפתח תקווה יש כעשרה מרכזי קניות שונים ומגוונים בהיצע שלהם. הדבר הזה יכול לתת את האפשרות למצוא את מה שאתם מחפשים מבלי להידחס בין כמויות אנשים. אם אין לכם בעיה להידחס בין אנשים ואתם אוהבים אווירה רועשת וטיפה חסרת אירגון, לפתח קיים שוק הומה שנחשב לאחד השווקים הטובים ביותר בארץ. כך שאם לא הייתם עד עכשיו בשוק של פתח תקווה, אתם ממש חייבים ללכת.

שבילי אופניים

עיריית פתח תקווה הבינה כי חלק מהתהליך של הפיכת העיר לעיר חיה, ירוקה ואקטיבית, יהיה להניח שבילי אופניים לאורכה ולרוחבה של העיר. בנוסף לכך, הניחה העירייה לאורך כל השבילים נקודות ישיבה ונקודות שתייה וכמובן מנורות המלוות את כל השביל ונותנות לרוכבים הרבים ליהנות ממסלול בטיחותי וכיפי. אם אתם אנשי אופניים, כאלה שיוצאים מוקדם על הבוקר בשבת כדי לרכב, השבילים של פתח תקווה יכולים לעזור.

אז נכון, פתח תקווה היא לא העיר הראשונה שתחשבו עליה כאשר אתם מדברים על הערים המרכזיות של המדינה הקטנה שלנו. אנחנו רק מקווים שהדוגמאות שהבאנו לכם, יעירו בכם את הרצון להכיר את העיר שקיימת כבר 82 שנה ובכל זאת הצליחה לחמוק מפני המון מבקרים. תנו לפתח תקווה צ’אנס, מבטיחים שלא תתאכזבו.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד