ללמוד לגלוש

למה כדאי גם לכם להתחיל לגלוש

בטח שמתם לב שהרבה אנשים סביבכם התחילו להתעניין ולעסוק בתחום הגלישה. אתם יכולים לראות את זה אצל החברים שלכם בפייסבוק ואצל הנעקבים אצלכם באינסטגרם שפתאום יותר ויותר מהם מעלים תמונות שלהם מחוף הים עם הגלשנים החדשים שלהם, חלקם כבר מתקדמים וממש שולטים בגלישה. בטח גם יוצא לכם לשמוע בשיחות בפינת הקפה במקום העבודה אנשים שמשוחחים על יום הגלישה המדהים שהיה להם אתמול, או לראות יותר ויותר רכבים עם גלשנים קשורים על גגון הרכב או נוסעים ברכבת עם תיקים של גלשנים. כן, גם המדינה הקטנה שלנו הפכה להיות מקום שבו סצינת הגלישה תופסת חזק וניתן לראות אפילו תחרויות גלישה בינלאומיות שמקיימות בחופי הארץ.

ללמוד לגלוש

גם ענפי הגלישה השונים התרבו וניתן לראות כאלה שגולשים על גלשני הגלים הותיקים והמוכרים, כאלה שגולשים על סאפ וגם לא מעטים שאימצו את גלישת הקייט סרפינג ואפילו עולים אתרי מידע עם תוכן עשיר בנושא כמו https://kitesurfer.co.il/ .

אז איך תדעו מה מתאים לכם יותר? בעיקר לנסות כמה שיותר ולחשוב עד כמה אתם רוצים להשקיע בלמידה ואחר כך בספורט עצמו, איזה סגנון מושך אתכם יותר ואיפה אתם תגלשו יותר, מכיוון שבחופים השונים יש תנאים שונים שמתאימים לסגנונות השונים.

אבל נחזור לשאלה שבכותרת, למה כדאי גם לכם להתחיל לגלוש? קודם כל ידוע ששגרת החיים שלנו באורח החיים המערבי היא מאוד לחוצה. יש סביבנו כל כך הרבה דברים שמעסיקים את הראש שלנו כמו פקקים, עבודה לחוצה בשעות רבות, תחזוק הבית והמשפחה ועוד גורמי לחץ שונים. לכן זה לא רק חשוב אלה גם הכרח למצוא את הדבר והמקום שעוזר לנו להרגע, לקיים שגרת חיים מאוזנת ומשהו שיהיה לנו למפלט מכל לחצי היום יום ואין מקום כמו הים כדי שיענה על כך. רבים מאלו שהתחילו לגלוש מעידים שהשהייה בחוף וגם בתוך המים בגלים עוזרת להם להרגע, להרגיש ולהתחבר לשלווה של הים. בנוסף לכך ישנו גם העניין הפיזי. ישנה חשיבות רבה בקיום פעילות ספורטיבית כחלק מהשגרה, מה שרבים לא מקפידים עליו בין היתר כי לא תמיד קל להתמיד כשעוסקים בפעילות גופנית שאינה גורמת הנעה או עניין. אנשים שמצאו שהגלישה מרתקת אותם עושים זאת בהנאה ותדירות גדולה ככל שזה מתאפשר ולכן גם מוצאים את ההזדמנות על הדרך לשמור על כושר גופני ופעילות שעוזרת לשמור על בריאות תקינה.

גם עניין האתגר, הלמידה של דבר חדש שמצריך ריכוז וחידוד יכולות פיזיות הוא משהו שיש בו יתרונות רבים כמו שמירה על תפקוד המוח, שיפור יכולות הריכוז ושיפור היכולות המוטוריות והפיזיות

אבל איך מתחילים? קודם כל על מנת לעשות זאת נכון ובאופן יעיל מאוד מומלץ להתחיל לגלוש דרך קורס מסודר שיעזור לכם להתחיל באופן נכון, בטוח וכזה שיקדם אתכם במהרה, מה שייתן לכם יותר מוטיבציה. היום בכל חוף תוכלו למצוא בתי ספר לגלישה, מועדונים ומדריכים פרטיים שמעבירים קורסי גלישה מכל הסוגים כמו סאפ, גלישת גלים או קורס קייט סרפינג. הכל תלוי כמובן בסוג הגלישה שאתם בוחרים לאמץ.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד