כלמוביל טרייד אין

כלמוביל טרייד אין

אחת מעסקאות הרכב הפופולאריות ביותר כיום בשוק הרכב הישראלי, הן ללא ספק עסקאות טרייד אין. אנחנו יכולים למצוא חברות שונות שמציעות עסקאות מסוג זה, בין אם זה ללקוחות פרטיים ובין אם זה עבור לקוחות מהמגזר העסקי.

כלמוביל טרייד אין

מדובר בעסקאות אשר במסגרתן אנחנו מוכרים לחברה את הרכב שלנו, בערך הנוכחי שלו ובמקום לקבל כסף בתמורה, הרי שאנחנו יכולים לקבל רכב חלופי. בדרך כלל החברה מוכנה לבצע את העסקה אך ורק אם אנחנו מוסיפים גם סכום כסף מסוים בשביל לכסות את כל ערך הרכב שאנחנו מקבלים ממנה. במילים אחרות, אנחנו מוכרים לחברה רכב משומש, מוסיפים סכום כסף ומקבלים רכב חדש.

לא מעט חברות מציעות עסקאות כאלה, למשל חברת כלמוביל טרייד אין היא אחת החברות הפופולאריות ביותר שמספקות אפשרות טרייד אין עבור כלי רכבים פרטיים, מסחריים, ואחרים.

מה יוצא לנו מהעסקה הזאת? אנחנו נהנים מאפשרות לקבל רכב חדש, מהניילונים, מבלי שנצטרך לשלם את כל הערך שלו. כמו כן, אנחנו נהנים מאפשרות למכור את הרכב שלנו לחברה ולא לגורם פרטי. זה חוסך לנו זמן, חוסך לנו עלויות ומאפשר לנו לבצע את כל התהליך בצורה הרבה יותר מהירה.

מה החברה מרוויחה מזה? ראשית, היא נהנית מאפשרות למכור את אותו רכב פעמיים. פעם אחת כרכב חדש ופעם שנייה, היא מוכרת אותו אחרי שהיא מקבלת אותנו מאיתנו במסגרת עסקת טרייד אין. שנית, היא מוכרת לנו רכב חדש ולא נתקעת עם רכבים במלאי. דבר שיכול לקרות ועלול לעלות לא מעט כסף.

צריך לומר, עסקת טרייד אין היא אידיאלית עבור כל מי שמחפש רכב חדש, אך גם עבור מי שמוכן לקנות גם רכבים ישנים. זה נכון במקרה ומדובר ברכב ראשי או רכב משני במשפחה וכן עבור עסקים שמעוניינים לרכוש רכבים שונים לעובדים או לצורכי העסק.

לפני סיום רק נדגיש, בכל מקרה של ביצוע עסקת טרייד אין, מן הסתם מתבצעות כל הבדיקות הנדרשות בשביל לוודא שהרכבים במצבים טוב וניתן להשתמש בהם כפי שמצופה, ואכן המחיר תואם את הערך שלהם.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד