תאילנד באפריל

תאילנד באפריל

חופשה בתאילנד היא ללא ספק החופשה המושלמת! המים צוננים וכחולים, החופים לבנים ויש מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות שמתאימות לכולם. פסח מתקרב ואתם מתכננים טיול לתאילנד בחודש אפריל? ריכזנו עבורכם כמה טיפים חשובים!

תאילנד באפריל


מזג אוויר בתאילנד

העונות מתחלקות בתאילנד לשני חלקים (למרות שיש מי שנוטים לחלקן ל3): העונה הרטובה והעונה החמה. כדאי לציין שבחודש מרץ תמה לה העונה החמה, שהיא כמובן העונה התיירותית ביותר, אבל אל חשש – סיומה של העונה התיירותית הוא דווקא לטובתכם משום שישנם פחות תיירים ברחובות והצפיפות אינה ניכרת. יתרה מזאת, אם תבחרו לטוס אל תאילנד באפריל, תופתעו לגלות שישנם חדרים פנויים בבתי המלון והמחירים עשויים להיות זולים מהרגיל. כמו כן, עדיין מזג האוויר יהיה חם ולח, כך שתוכלו לטייל וליהנות מכל מה שתאילנד מציעה לכם. רק שימו לב: ייתכן מאוד שיהיו מונסונים במהלך החודש, אבל גם במקרים הללו אין טעם להילחץ או לבטל תכניות מאחר שהגשמים לרוב נמשכים כחצי שעה ואינם מפריעים למהלך היום.

כך או כך, הצטיידו במגוון פריטים להגנה מפני השמש. אל תתנו למונסונים לבלבל אתכם כי עדיין יהיה חם ואתם עדיין זקוקים להגנה מיטבית, לכן רכשו כובע, תכשירי הגנה עם SPF גבוה (לפחות 30 SPF), משקפי שמש והעדיפו ללבוש חולצות ולא גופיות.


ראש השנה התאילנדי

בחודש אפריל (שהוא החודש הראשון של לוח השנה התאילנדי), מתקיים ראש השנה המקומי, וזה בהחלט אירוע שאתם רוצים להיות בו! לעיתים הוא נקרא “חג המים” וזאת בשל העובדה שרבים מתרוצצים ברחובות ומשפריצים מים אחד על השני, וכן – גם על תיירים. החשוב ביותר הוא שתגנו על כל הפריטים שעשויים להיהרס במגע עם מים, כמו מצלמה, טלפון נייד וכו’, ושימו אותם בתוך שקיות ניילון בתוך התיק (אם אפשר להשאיר במלון מה טוב).


תכננו את מסלול הטיול היטב

חשוב לתכנן את מסלול הטיול שלכם באופן המיטבי, תוך התחשבות במשך הזמן בו תשהו בתאילנד. כדאי להתחיל את הטיול בצפון, שם תצאו לטיול ג’יפים מהנה ומיוחד שיאפשר לכם להגיע ולבקר במגוון יעדים אטרקטיביים ותיירותיים באזור (משולש הזהב, שוק בלאוס, מופעי נחשים, טיול פילים, שבט ארוכות הצוואר וכו’). עוד מומלץ להירשם ליום אומגות חווייתי ביערות תאילנד, שם תוכלו לקפץ בין העצים ולחזות בנופים מרהיבים ובלתי נשכחים.

לאחר החוויות הללו, המוגדרות בפעילויות אקסטרים, תוכלו לטוס אל אזור הצפון, ופה מתחילה החופשה האמיתית! איים מרהיבים, חופים נקיים, חיי לילה שוקקים ומגוון רחב של אטרקציות ופעילויות, כמו טיול 7 האיים, צלילות בקו-טאו ועוד. האיים המומלצים ביותר הם: קופנגן (בו נערכת מסיבת פול מון), קוסמוי (ידוע בחיי לילה עשירים במיוחד), קופיפי (אי שליו ורגוע, מרהיב ביופיו) וכמובן גם פוקט. כדאי לשהות בכל אי בין 3-5 ימים, כמובן תלוי באילוצי הטיול שלכם.

לסיום, הגיעו לכמה ימים מרוכזים בבנגקוק, עיר הבירה שהיא גם עיר הקניות והשופינג. בררו אודות קניונים מובילים, וצאו למסעות שופינג זולים ומיוחדים!

טיול לתאילנד הוא ללא ספק בין הטיולים האהובים ביותר על תיירים. מומלץ לטוס לתקופה של 3 שבועות, כך תוכלו להספיק לבקר בכל האיים וליהנות מכל מה שתאילנד מציעה. חופשה מהנה!

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד