חברה לשיקום נזקים

מתי כדאי להזמין חברה לשיקום נזקים?

לפעמים הבית שלנו זקוק לתחזוקה מרבית יותר מבדרך כלל וזאת לרוב לאחר אסון כזה או אחר, התפוצץ צינור, הייתה שריפה ועוד. לאחר מקרים כאלו ובעת שיש בעיה, אנשים לעיתים בוחרים לדחות את הזמנה של חברת שיקום נזקים למועד מאוחר יותר מפני שאינם מעוניינים בהוצאה כספית ברגע, אין להם זמן, הם לא נוכחים באזור המבנה ועוד. לפניכם הסברים לגבי המקרים בהם מומלץ להזמין חברה לשיקום נזקים.

עובש בקירות האמבטיה או בכלל

לרוב, אנשים סובלים מעובש בביתם בחדר האמבטיה שכן מפני שזהו האזור הכי לח לרוב בבית, כך גם נוטה העובש להיווצר. במידה והחל להיווצר עובש, מומלץ שתורידו אותו בזמן. חברות לשיקום נזקים מתמחות בהורדת עובש תוך כדי מתן דגש רב על בטיחות (לא מומלץ להסיר עובש ללא שימוש במסכה לדוגמא), מהירות ויעילות. במקרה ובו לא תטפלו בעובש בזמן, ייתכן מצב שבו לא ניתן להסיר את העובש כלל ולמעשה תאלצו להחליף את החלקים הנגועים בעובש.

הצפות

לרוב, בעת הצפה יזמינו אנשים שירותי שאיבת הצפה וייבוש מבנים על מנת להיפטר מהמים שנצברו במבנה על מנת לחזור לסדר היום. נושא שרבים לא מודעים לו והינו חשוב לא פחות הינו הייבוש התת רצפתי והקירות. בעת שיש הצפה, פעמים רבות חודרים המים אל פנים הרצפה וגורמים ללחות בחול או בסומסום שמתחת לריצוף. כמו כן כך המצב גם בקירות שהיו נגועים בהצפה. בעת שלא מייבשים את הלחות הזו בזמן, סביר להניח שיתחיל להיווצר עובש בקירות או מתחת לריצוף. עובש זה עלול להפיק ריחות לא נעימים כמו גם להוריד את ערך הנכס. כאשר מדובר בקירות עוד לפני שנוצר העובש, פעמים רבות ניתן להבחין בכתמים בקירות.

ניקיון לאחר שריפה

מעבר לניקיון הדרוש לאחר שריפה שכאמור, צריך להוריד את כל כתמי האש והעשן, צריך להוציא את הריח העז של השריפה מהמבנה. חברות לשיקום נזקים מתמחות בניקיונות מסוג זה לצד מתן שירותי השיפוצים הדרושים לאחר מקרים של שריפות. כמו כן יש לבחון את המבנה בצורה מעמיקה תחילה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד