צילום קווי ביוב

איך מבצעים צילום קווי ביוב ומתי צריך את זה?

לא מעט אנשים בארץ סובלים מנזילות. ברוב הפעמים מדובר על אנשים שחיים בקומה העליונה בבניין מגורים ישן, דבר שברוב הפעמים מבטיח שהתקרה שלהם תהפוך לשחורה כבר אחרי הגשם הראשון. נזילות מסוג זה מאוד קל למצוא ולאתר, היות ובמקרים כאלו ברור לחלוטין שהדבר קורה בגלל ליקויי איטום בגג. אבל מה ניתן לעשות כאשר מקור הנזילה לא גלוי, אך המים ממשיכים להצטבר על הקיר ולקשט את הבית שלכם בכתמי עובש רעננים? במקרה כזה, יש להזמין בעל מקצוע מנוסה ומיומן, שיוכל להגיע אליכם כשהוא מצויד במכשור החדשני והמשוכלל ביותר. רק מאתר נזילות שמכיר את התחום על בוריו, יוכל לאתר את מקור הנזילה, לטפל בבעיה בצורה נקודתית ולאפשר לכם לחזור לחיי השגרה שלכם, ללא שום צורך בפעולות אגרסיביות או הרסניות יותר. אם בעבר היה צורך להרוס קירות ולשבור ריצוף, הרי שהיום ניתן לבצע צילום קווי ביוב, לצורך איתור הנזילה.

צילום קווי ביוב


כל מה שיש לדעת לגבי צילום קווי ביוב

כאמור, מדובר על אחת השיטות החדשניות והמשוכללות ביותר, אשר מאפשרות למצוא את מקור הנזילה. שיטה זו יעילה מאוד, במקרים בהם קיימת נזילה והצטברות של מים, אך לא ברור מהו מקור הבעיה. שיטה זו משתמשת בטכנולוגיה של סיבים אופטיים, אשר מאפשרים לצלם את קווי הביוב מבפנים ובכך לאתר בצורה מדויקת את הנקודה שבה הצינור סדוק. מדובר על שיטה מדויקת ביותר, שמאפשרת לבדוק את איכות הצינור לכל אורכו, תוך כדי שידור של התמונה מבפנים בזמן אמת. שיטה זו אינה מצריכה הרס של קירות או שבירת ריצוף, היא יכולה לחסוך לא מעט זמן וכסף, וכמובן לספק תשובה מדויקת לגבי מקור הבעיה. שיטה זו יעילה לא רק לגבי איתור של נזילות, אלא גם במקרה של סתימה פנימית בעומק הצינור.

לסיכום, צילום קווי ביוב כמו שעושים https://multitan.co.il/ מתבצע באמצעות טכנולוגיה מתקדמת הכוללת שימוש בסיבים אופטיים. שיטה זו יעילה במיוחד לצורך איתור נזילות ואיתור סתימות עמוקות, היות והיא מאפשרת תצוגה פנימית של מערכת הביוב. זוהי דרך מעולה לאתר שברים וסדקים, ניתוקים בצנרת, חסימות חלקיות ומלאות ועוד.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד