ראיון עבודה

5 טיפים להגיע לראיון עבודה מוכן

קיבלתם זימון לראיון עבודה? מזל טוב! עכשיו רק נשאלת השאלה כיצד לעבור אותו בצורה הטובה והמוצלחת ביותר, היות ואנשים רבים נופלים בתהליך הסינון בדיוק בנקודה הזאת. חשוב להבין שכשאר הולכים לראיון עבודה, יש צורך להתכונן לכך מראש גם אם מדובר בעבודה זמנית. חשוב לעשות את שיעורי הבית שלכם, להבין מה בדיוק התפקיד הזה דורש מכם ולמה אתם מתאימים אליו. מעבר לכך, חשוב לזכור כי בסופו של דבר, ראיון העבודה מהווה פגישת היכרות ביניכם לבין המעסיק, ולכן חשוב להתמקד גם בשאלה – האם בכלל מקום העבודה הזה מתאים לכם? מומלץ לשאול את המעסיק שאלות, לברר פרטים לגבי התפקיד ולהפוך את הריאיון לשוויוני יותר.

ראיון עבודה

טיפים להגיע לראיון עבודה מוכן – כדאי להכיר וליישם

  1. קודם כל, מומלץ לבצע עבודת הכנה, במטרה להגיע לריאיון בגישה חיובית ואופטימית. חשוב לזכור כי המראיין פוגש אתכם בפעם הראשונה, לכן חשוב להשאיר עליו רושם חיובי. מי שיגיע לראיון במיטבו, יצליח להקרין שקט ושלווה פנימיים, ביטחון עצמי גבוה, מיקוד וריכוז. זוהי הדרך הטובה ביותר להגיע לראיון עבודה, היות ורק בצורה כזו תוכלו להעביר את המסרים הרצויים, הן מבחינה מילולית והן מבחינת שפת הגוף שלכם.
  2. חשוב כאמור להתכונן לראיון ולהבין עם עצמכם מדוע בעצם אתם מתאימים לתפקיד הזה. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת, היא להבין מהן הדרישות של התפקיד והאם הן מצויות אצלכם. כדאי לציין לעצמכם האם יש לכם את הניסיון הדרוש, ההשכלה המתאימה, תכונות האופי ההכרחיות? במהלך הריאיון המעסיק בוודאות ישאל אתכם את השאלה הזאת, ולכן חשוב להיות בטוחים בעצמכם ולספק את כל הסיבות שבגללם אתם מושלמים לתפקיד הזה.
  3. כדאי להגיע לריאיון כשאתם מכירים את החברה, מכירים את תחום ההתמחות שלה ומבינים מה בעצם דורש התפקיד שאליו אתם נבחנים. מומלץ להכין מראש שאלות למראיין, על מנת להביע יוזמה אישית וכדי לקבל הבנה טובה יותר לגבי התפקיד המדובר.
  4. בסופו של דבר, מדובר על הצורך לשווק את עצמכם, ולכן חשוב לבוא באווירה קלילה ונעימה, לחייך ולהיות מוכנים לכל שאלה בעייתית לגבי קורות החיים שלכם. כדאי להכין מראש תשובה הגיונית לכל בעיה, כולל סיבות עזיבה וכדומה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד