הסרת שיער בלייזר

הסרת שיער בלייזר, לעשות ולא לעשות בין הטיפולים

היום כבר ידוע ומפורסם כי טיפולי הסרת שיער בלייזר הם לא רק טיפולים קוסמטיים גרידא. מדובר בהליכים רפואיים לכל דבר. משום כך ההתייחסות לטיפולים חייבת להיות זהירה מאוד על מנת שלא ייגרם נזק.

ישנם כמה דברים חשובים אשר עליהם יש לתת את הדעת על מנת שהטיפול יצליח.

הסרת שיער בלייזר
  1. שומרים על השורשים

טיפולי הלייזר פועלים על שורש השיער. מסיבה זו חשוב להכין את המקום לקראת הטיפול. אין להרוס את שורשי השיער בתקופה המקדימה לביצוע הטיפולים. זה אומר שאין למרוט את השיער באמצעות פינצטה, לא להסיר אותם באמצעות שעווה, על ידי חוט, עם קרמים וכדומה. מדובר על תקופה של כשישה שבועות בטרם מתחילים לבצע את הטיפול. עם גילוח אין כל בעיה. להיפך, ישנה המלצה לגלח את האזור המיועד לטיפול כיממה לפני שמתחילים בטיפול.

  • לא נחשפים לשמש

העור שנחשף לשמש במהלך הטיפול עלול לסבול מכוויות, מכתמי פיגמנטציה ומצלקות. על כן, חשוב מאוד להקפיד שלא לחשוף את העור לשמש כשישה שבועות לפני שמתחילים בטיפול וכן שישה שבועות אחרי הטיפול.

  • שימוש בתרופות

אדם העושה שימוש בתרופות, חייב ליידע את הרופא המטפל אלו תרופות הוא נוטל. ישנן תרופות אותן אסור ליטול במהלך הטיפול. לעיתים התרופות עשויות ליצור רגישויות, במקרים אחרים טיפול הלייזר עלול להיות מסוכן וחשוב לדעת כי גם תרופות אנטיביוטיות נכללות ברשימה הבעייתית.

  • לא מוותרים על אבחון מקצועי

לא כולם מודעים לחשיבות הדבר. הם סבורים כי טיפול לייזר הוא טיפול חיצוני ולא פולשני ועל כן יכול כל אחד ליהנות ממנו. חשוב לדעת כי ללא אבחון מקצועי ממש לא מומלץ לגשת לטיפול מהסוג הזה. האבחון יכלול התייחסות למצבו האישי של המטופל, לתרופות אשר אותן הוא נוטל באופן קבוע, לסוג השיער, לאופי הצמיחה, לגוון השיער וכמובן גם להיסטוריה הרפואית שלו. בהתאם לכל הפרמטרים הללו ייקבע אופי הטיפול.

  • מגיל 16 ומעלה – חשוב לדעת כי טיפולי לייזר יהיו יעילים רק מגיל 16 ומעלה. לא מומלץ להתחיל בזה קודם.

הקפידו על ההוראות ותיהנו מתוצאות טובות וחלקות!

המידע באדיבות American Laser

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד