שמאי מקרקעין

פיצויים במקרקעין בגין ירידת ערך – איך זה עובד?

אם אושרה תכנית בסמוך למקום המגורים שלכם, ועתה אתם חוששים שמא שווי הנכס שלכם ירד, כמו למשל מקרה שבו נבנה כביש מהיר בסמוך למבנה דירות, אז דעו לכם שלפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, אתם זכאים להגיש תביעת פיצויים בגין ירידת ערך הנכס שלכם.

שמאי מקרקעין

החשש שמא שווי הנכס שלכם כפי שהוא נקבע על ידי שמאי מקרקעין ירד בשל פרויקט בנייה סמוך זה בוודאי דבר שיכול להיות מתסכל, אבל עליכם להבין שיש פתרון למצב, והרי שאתם יכולים במצבים מסוימים אף לקבל מהמדינה סכומים של עשרות ומאות אלפי שקלים. אתם רק צריכים להיעזר בשירותיו של עורך דין שמתמחה בעולם המקרקעין ויוכל לייעץ לכם בנושא.

אולי מגיע לכם לקבל פיצוי

הדרך הטובה ביותר לדעת מהם הסיכויים שלכם לקבל את הפיצויים שאתם מייחלים להם תהיה פשוט לעשות בדיקות בנושא בעזרתו של עורך דין מוביל שיוכל לעזור לכם. זה בוודאי משהו שיוכל לעזור לכם להחליט ולעשות לכם לא מעט סדר בנושא. אתם רק צריכים לוודא שאתם בוחרים נכון.

תחליטו עד כמה חשוב לכם לדעת שאתם אכן תוכלו לקבל את הפיצוי, שכן אם זה עניין קריטי בשבילכם, אז יהיה כדאי לכם להתחיל לבדוק כבר בזמן הקרוב לגבי עורכי דין שיוכלו להציע לכם את השירות שלהם. זה ללא ספק משהו שיוכל להקל עליכם לא מעט את כל ההתמודדות הזו.

פשוט נעזרים בשירותיו של עורך דין

במקום לנסות ולעשות הכול בעצמכם, וזאת מתוך חוסר ידע בכלל, יהיה כדאי לכם להקל על עצמכם במובן הזה ולשים לב שאתם רק מחליטים לפנות אל אנשי המקצוע הרלוונטיים, אשר עשויים לענות על כל הציפיות שלכם מהבחינה הזו. זה משהו שאתם יכולים לעשות בקלות רבה למדי.

אתם יכולים למצוא תוך זמן קצר לא מעט עורכי דין שמתעסקים בתחום של תביעות פיצויים בתחום המקרקעין, כך שאתם רק צריכים להחליט מיהו איש המקצוע המתאים ביותר בשבילכם ולשכור את שירותיו. אל תמתינו יותר מידי ותבדקו בהקדם מהו הצעד הנכון ביותר שתוכלו לנקוט בו בסופו של יום.

קראו גם על: שמאי מקרקעין בתל אביב

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד