הרטבת לילה שניונית

ד”ר קובי שגיא: הרטבת לילה שניונית מה זה בדיוק אומר?

הרטבת לילה זו תופעה מעיקה שמטרידה הורים רבים שלא מוצאים פתרון לריח הנורא שלא מצליח לעזוב את חדר הילדים שלהם. חשוב לשים לב לכך שיש שני סוגים של הרטבות לילה.

  1. הרטבה שנובעת מחוסר בשלות. כאן מדובר על הרטבה של פעוט שטרם הצליח להיגמל בלילה. גם אם מדובר על ילד בן חמש או שש זו יכולה להיות הרטבה רגילה. פעוט כזה שמכל סיבה שהיא לא למד לשלוט על שלפוחית השתן בשעות השינה. זה יכול להיות בגין שינה עמוקה וכדמה.
  2. הרטבה שניונית זו הרטבה אשר נובעת כתוצאה מאירוע כלשהו שהילד עבר בחיים. לרוב מדובר על ילד שכבר היה יבש בלילה ולא סבל כלל מהרטבות. בגין אירוע משמעותי כמו לידת אח, מעבר דירה וכדומה הוא איבד את השליטה על הסוגרים. מדובר על רגרסיה בתהליך ההתפתחות של הילד.

ההבדל בין השניים מבחינת הטיפול

בעת שהורה פונה עם הילד שלו לטיפול אצל ד”ר קובי שגיא יהיה נכון לאבחן נכון את ההרטבה של הילד. היות והטיפול יותאם לפי סוג ההרטבה. כיוון שכאשר הילד פיתח את ההרטבה כתוצאה ממקרה או אירוע יהיה נכון לפנות אל הנפש ואל עולם הרגשות של הילד ולטפל בו בהתאם. ואילו אם מדובר על הרטבת לילה רגילה לרוב הטיפול יהיה שונה.

אבחון נכון וטיפול יעיל על ידי ד”ר קובי שגיא

כדי להשיג תוצאות מיטביות לטיפול יהיה מומלץ לפנות אל מטפל מומחה בעל ניסיון רב בתחום כמו ד”ר קובי שגיא. ככל שהוא מכיר יותר טוב את הנישה של הרטבות לילה ועברו דרכו יותר מטופלים, כך הוא יוכל לענות על הצורך ולספק את הטיפול הנכון והטוב ביותר. הטיפול המוצלח שיביא את התוצאות המיוחלות.

השגת מטרות עם ד”ר קובי שגיא

הורה שרואה את טובת הילד מול עיניו ימצא לנכון לפנות לטיפול מקצועי על מנת לסייע לו להגיע למצב של שליטת סוגרים מלאה. כך שהוא יוכל לישון בלילה תוך שמירה על ניקיון והיגיינה אישית. באמצעות השיטה של ד”ר קובי שגיא המטרה הזו קרובה יותר מתמיד.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד