שחזור רהיטים עתיקים, איפה עושים?

שחזור רהיטים עתיקים, איפה עושים?

במידה ויש בביתכם רהיט עתיק שיקר ללבכם, בין אם מהסיבה שהרהיט עוצב על ידי מעצב שאת סגנונו אתם אוהבים במיוחד ושאינו עוסק בייצור רהיטים יותר או שהרהיט העתיק מזכיר לכם תקופה או אדם יקר, ייתכן ובשלב כזה או אחר תצטרכו לשחזר את הרהיטים גם על מנת לשמור עליהם. התרבות של העת החדשה שמה דגש על רכישת רהיטים וחפצים חדשים כל הזמן ונראה שכבר פחות ופחות מקומות עוסקים בתיקון או תחזוקת חפצים ורהיטים עתיקים. אז איפה עושים שחזור רהיטים עתיקים או שיפוץ רהיטים ישנים?

קורס שחזור רהיטים

אם ואתם מסוגלים לדמיין את המראה המשוחזר של הרהיט העתיק או שאתם מעוניינים לקבל את היכולת לראותו, ייתכן ותתעניינו בקורס שחזור רהיטים. מדובר בקורס שבו לומדים לשחזר רהיטים במגוון רחב של טכניקות ועם כלים שונים. כבר במהלך הקורס ניתן לעבוד על הרהיטים אותם אתם מעוניינים לשחזר אך הקורסים מיועדים להכשיר אתכם לשחזר רהיטים עתיקים בעבורכם וגם בעבור לקוחות במידה ותהיו מעוניינים לעסוק בכך. למעשה, הקורס מיועד לחובבי עץ המעוניינים לעסוק בשחזור רהיטים בתור תחביב, לנגרים המעוניינים להוסיף את יכולת שחזור הרהיטים העתיקים לארגז הכלים שלהם, למעצבי פנים, אמנים ועוד. למידע נוסף על קורס זה, היכנסו לאתר https://carpentrycourse.co.il/.

לומדים גם להקנות לרהיטים חדשים מראה עתיק

בעבור חובבי מראה הרהיטים העתיקים, הקורסים מלמדים גם שיטות שונות לצורך הקניית מראה עתיק לרהיטים חדשים. אחת מהשיטות הנלמדות היא שיטת הצביעה ” דיסטרסינג”. בשיטה זו לרוב מפרקים את הרהיט לחלקים, צובעים אותו ובאמצעות שיוף בשיטה מיוחדת מקנים לרהיט צבע ישן. במידה ואתם מעוניינים לדוגמא, להפוך את חלק או כל הרהיטים שבביתכם לרהיטים בעלי מראה עתיק, תוכלו לקחת את הרהיטים הללו כפרויקט הלימודים שלכם.

בעלי מקצוע

העוסקים בתחום שחזור הרהיטים העתיקים הינם לרוב בוגרי קורס שחזור רהיטים עתיקים. במידה ואינכם מעוניינים להעשיר את הידע שלכם בתחום העץ או לפתח תחביב חדש, ניתן גם לפנות אל בוגרי קורסים מסוג זה לצורך שחזור הרהיטים. אחת הסיבות בגללן אנשים רבים מחליטים בכל זאת לשחזר את הרהיטים בעצמם הינה שהרהיטים המיועדים לשחזור לרוב בעלי ערכים סנטימנטליים גדולים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד