שעון נוכחות לעסק

5 טיפים לבחירת שעון נוכחות לעסק

העסק מתרחב והתחלתם להעסיק עוד עובדים? זה הזמן לבחור בשעון נוכחות לעסק שיסייע לכם לעקוב אחר שעות העבודה של עובדי החברה. שני האלמנטים החשובים ביותר בכל עסק, הם הלקוחות והעובדים משום שהם אלה שמניעים את העסק קדימה ומאפשרים לו להתקיים. על מנת לנהל את הלקוח, ניתן להיעזר במערכת CRM (שייעודה של המערכת הוא מאמר בפני עצמו), אבל כדי לתעד את נוכחות העובדים חשוב לבחור במערכת הכוללת שעון נוכחות. איך תבחרו את המערכת האידיאלית ביותר? ריכזנו 5 טיפים שימושיים.

שעון נוכחות לעסק

ניתן להפעיל באמצעות אפליקציה

בעבר, עובדים היו מדפיסים את שעות הנוכחות שלהם, אם זה נעשה על ידי כרטיס נייר או אם באמצעות החתמת טביעת אצבע על גבי משטח ייעודי. כיום, ניתן להיכנס למערכת ולתעד את שעות העבודה בדרכים שמתאימות לעידן הדיגיטלי שבו אנו חיים. העדיפו שעון נוכחות שניתן להפעלה דרך אפליקציה או דרך הרשת, כך תוכלו להיות מעודכנים בזמן אמת בשעות העבודה של העובדים. חוץ מזה, זה הרבה יותר נוח, גם לכם וגם לעובדים.

מערכת ידידותית למשתמש

אף אחד לא רוצה שעון נוכחות מסורבל או מורכב מידי, ועל כן רצוי לבחור במערכת ידידותית ופשוטה עמה ניתן לעבוד מבלי להסתבך. דבר נוסף שכדאי לבדוק הוא אם ישנה תמיכה מצד המערכת במקרה הצורך, כמו גם הסברים פרקטיים הנוגעים לתפעולה השוטף.

דיווח משימות ביום העבודה

יש לא מעט סוגים של שעוני נוכחות, אבל כדי להפיק את המיטב מהמערכת, כדאי לבחור בשעון שמאפשר לעובד לדווח על ההספק שלו במהלך יום העבודה. שעון הנוכחות של ICOUNT למשל, מאפשר לעובדים לתזמן את המשימות שלהם ולבדוק כמה זמן במהלך היום הם מקדישים לכל משימה ומשימה. זה יאפשר לכם לעקוב אחר ההתקדמות המקצועית ולראות אם ישנם עיכובים בביצוע המשימות.

אפשרות לתקופת ניסיון

בחרו במערכת שמעניקה לכם את האפשרות להתנסות בה, ולו למספר ימים, רק כדי לוודא שאכן מדובר במערכת האידיאלית בעבור העסק שלכם. כמו כן, תקופת הניסיון אינה חייבת להיות חינמית, אלא במחיר סמלי לפרק זמן קצר.

מערכת שמזהה את מיקום העובד

אתם לא נמצאים מידי יום במשרד? מעסיקים עובדים שעובדים מהבית? בחרו בשעון נכוחות שמאפשר לכם לראות את המיקום הפיזי שממנו בוצעו דיווחי הכניסה והיציאה של העובדים. כמובן שעל העובד לאפשר למערכת גישה למיקום שלו, כשבדרך כלל הוא יקבל הודעה קופצת בה הוא מתבקש להעניק למערכת גישה.

בחירת שעון נוכחות לעסק חייבת להיעשות באופן מושכל, כשיש לקחת בחשבון את כל האלמנטים הכלולים במערכת. כיום ישנן מערכות חכמות שמאפשרות לעובדים לנהל במערכת את משימותיהם היומיות, תוך שניתן לתזמן את המשימה עצמה. העובדים מהווים חלק בלתי נפרד מהעסק, הם אלה שמסייעים לעסק לצמוח ולהתנהל באופן המיטבי, ולכן חשוב לבחור במערכת ייחודית, שתקנה להם ולכם את מלוא הכלים החיוניים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד