הטבות לסרטים בסינמה סיטי

הטבות לסרטים בסינמה סיטי – מהם הסרטים החמים של האביב

הטבות לסרטים בסינמה סיטי

אין כמו לברוח מהחום והלחות בחוץ לעולם אחר, גדול מהחיים, חוויה קולנועית שתשאיר אתכם רעננים במזגן ותיקח אתכם ליקום מקביל. אם אתם מחזיקי כרטיס אשראי max תוכלו ליהנות ממגוון הטבות לסרטים המוקרנים ברשת סינמה סיטי – עיר הסרטים האולטימטיבית. המקום בו הקסם מתעורר לתחייה. תמיד יש משהו מעניין לראות, לבד, עם חברים, בן/בת זוג או הילדים. אספנו 5 סרטים שאסור לפספס באביב 2019 במגוון סגנונות. זה הזמן לחיות בסרט.

לילדים – הרפתקאות מסביב לעולם עם תומס הקטר
הדמות האהובה תומס הקטר בסרט באורך 60 דקות שמתאים לקטנטנים ולצופים הצעירים שאוהבים את הדמות ולהורים שמחפשים סרט לילדיהם (או שעה שלמה של שקט). בסרט זה תומר הקטר עוזב את סודור ופניו מועדות לעבר הרפתקה – להגשים את חלומו ולהפוך לקטר הראשון שהצליח להקיף את עולם. במהלך הסרט תור הקטר יעשה את הבלתי יאומן – יחצה מדבריות וג’ונגלים, יעבור הרים מסוכנים ובדרכו המלהיבה יפגוש חברים קטרים וביניהם את ניה, הקטרית מקניה, שגם תלמד אותו את הסוד הטמון בחברות אמת.

אקשן – הנוקמים סוף המשחק
כמה חיכיתם לחלק הזה של הנוקמים? ספרתם את הדקות? אז הנה הוא מגיע בהקרנת בכורה ב-25 לאפריל וזו ההזדמנות שלכם לחזות גם בגרסה התלת ממדית, שהופכת את ההרפתקה למוחשית ומלהיבה אפילו יותר. אז מה בסרט? זהו למעשה ההמשך ליצירה הקולנועית “מלחמת האינסוף” משנת 2018. לאחר שת’אנוס מחק מחצית מכל החיים ביקום, על הנוקמים הנותרים לעשות את כל מה שדרוש כדי לבטל את המעשה של הטיטאן המטורף. יש למה לחכות!

פאן – נוכלות עם סגנון
איך אפשר לעבור את האביב בלי קומדיה רומנטית בקנה? שמרו מקום ל”נוכלות עם סגנון” בכיכובן של שתי המלכות שיודעות לקורע מצחוק – רבל וילסון ואן האתווי. העלילה מגוללת את סיפורן של שתי נוכלות, האחת שאין לה כסף לשכר דירה והשנייה מהמעמד הגבוה, המתחרות ביניהן על ליבו של איש הייטק עשיר במיוחד ותצטרכו לחכות ולראות לבד מי מהן תוכל לרושש אותו ראשונה והאם יירקם כאן באמת סיפור אהבה. החל מה-9.5 בקולנוע.

דרמה – גם השמש היא כוכב
ואם אם מחפשים האביב הזה בסינמה סיטי סרט איכותי, לכו לראות את “גם השמש היא כוכב”. סרט המבוסס על רב המכר הנושא שם זה מאת ניקולה יון. הסרט מגולל מפגש בין סטודנט רומנטיקן בשם דניאל ביי לנטשה קינגסלי הפרגמטיסטית, ילידת ג’מייקה. השניים נפגשים ומתאהבים במהלך יום קסום אחד ברחבי העיר הרועשת והגועשת ניו יורק. ניצוצות עפים מידית בין שני הזרים, שאולי לעולם לא היו נפגשים לולא הגורל נתן להם דחיפה קלה. אך, האם הגורל יספיק כדי להפוך את הצעירים , הללו מחסרי סיכוי למוצאי שלל רב? כאשר נותרו רק שעות בודדות במה שכנראה יהיה יומה האחרון של נטשה ומשפחתה בארצות הברית, היא נאבקת בניסיון לגרש את משפחתה יחד עם ניצוצות האהבה שהיא חשה כלפי דניאל, אשר עובד קשה מאוד בכדי להוכיח לה שהם נועדו אחד לשני. הכינו את הממחטות! החל מה-16 במאי.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד