מיינפול-ניר

עדיין לא שמעתם על מיינפול-ניר?

מיינפול-ניר הינו אימון ייחודי המועבר על ידי המומחה הידוע בתחומו, ניר קראוזה , מאמן אישי ומנחה מיינדפולנס ומדיטציה.

המומחיות של ניר היא ביכולותיו ללמד אנשים להפחית את הלחץ בחייהם, ולהיות בקשב לעצמם (מיינדפולנס). האהבה לאנשים, היכולת לעזור להם בחייהם הפרטיים, והחזון הבלתי מתפשר לחברה נינוחה, שלווה, שפויה וחומלת יותר בארצנו הקטנטונת.

מי אתה ניר קראוזה?

בוגר תכנית ההכשרה של המרכז הבינתחומי בהרצליה למיינדפולנס, עם ניסיון של 29 שנים בתרגול מדיטציה וכלים רבים של מודעות עצמית וסביבתית בלתי פוסקת. בעברו ניר היה איש הייטק שהתפרנס היטב, השכלתו הנרחבת כוללת בין השאר תואר שני בהצטיינות במדעי המחשב, הישגים מדהימים בתחום המתפתח שהביא על ארצנו את השם סטארט אפ ניישן. ניר בחר לעזוב הכל ולהתרכז בשלווה הפנימית שלו ובשלווה הפנימית של אחרים.

ניר קראוזה, מרצה ומנחה מנוסה של סדנאות מיינדפולנס להפחתת מתחים (קראו בהרחבה), יעזור לכם להוריד את כמויות הלחץ והסטרס (stress), מחייכם בצורה משמעותית שתעשה פלאים לאורח החיים שלכם ותשפיע על כלל הסובבים אתכם ובעיקר על עצמכם.

הכלים שניר מלמד בשיטתו הייחודית

חשוב להכיר כלים אפקטיביים להתמודד עם השגרה הישראלית, מלאת המתח והלחץ. ניר כאן בדיוק בשבילכם, לפתור את בעיות הלחץ. שיטת המיינדפולנס היא השיטה המובילה בעולם להתמודדות אמיתית וחסרת פשרות עם לחצים ובכך לשיפור איכות החיים שלכם. אלפי מחקרים מדעיים הוכיחו שוב ושוב את היעילות והתועלת של שיטת המיינדפולנס במגוון תחומים.

מיינדפולנס עם מיינדפולניר

שיטתו של ניר, בשמה “מיינדפולניר” ללימוד מיינדפולנס, מדיטציה, להפחתת מתחים, לשיפור הריכוז ולנוכחות אמיתית כאן ועכשיו בכל סיטואציה, הוכיחה את עצמה לא פעם.

התוצאות מהסדנאות הקודמות איתו נראות על פני השטח ואפשר לומר בפה מלא שהן משנות חיים.

קורס מיינדפולנס אונליין בשיטתו הייחודית של ניר מציע ךךמוד את מדיטציות מיינדפולנס – אימונים מוחיים מוכחים לחיים מלאי שלווה, ריכוז ובריאות. אלפי מחקרים מדעיים במגוון תחומים כגון: בפסיכולוגיה, מדעי המוח ומדעי הרפואה מוכיחים  שבוגרי הקורס במיינדפולנס נהנים מרמת אושר גבוהה יותר, כמו כן ירידה בסטרס ושיפור בבריאות הפיזית והנפשית.

בואו לנשום לפני התגובה, להיכנס “פנימה” ולהתחבר לתחושות האמתיות שלנו.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד