פסיכומטרי על חשבון המדינה

לימודי פסיכומטרי על חשבון המדינה – מי זכאי?

היום המדינה מאפשרת לייצר שיווין חברתי בקרב התושבים, דבר שמוביל לקורסים שונים המיועדים בדיוק לצורך זה. אחד הקורסים המוכרים והפופולאריים ביותר, הוא קורס פסיכומטרי על חשבון המדינה הן עבור מי שמעוניין לשפר פסיכומטרי גרוע, והן עבור מי שניגש אליה גם בפעם הראשונה. קורס זה מותאם במיוחד עבור אנשים שסובלים מעיוורון או מלקות ראייה ובעלי תעודת בגרות. הקורס כולל ליווי צמוד של עובדת סוציאלית, מורים המספקים שיעורי עזר, טכנולוגיה מונגשת וכמובן מקריאים. הקורס כולל שימוש בספרי לימוד מונגשים, הוא נערך בסביבה מונגשת ומספק למעשה את הפתרון המושלם עבור כל אדם שסובל מליקוי ראייה. מדובר על קורס שנמשך כ – 4 חודשים, אשר במהלכו ניתן לקבל את כל הידע והטכניקות השונות לצורך ההצלחה בבחינה הפסיכומטרית. ההשתתפות בקורס ללא תשלום עבור כל מי שמאושר על ידי הביטוח הלאומי.

לימודי פסיכומטרי על חשבון המדינה – פרטים נוספים

מעבר לקורס שמותאם במיוחד עבור אנשים הסובלים מליקויי ראייה, ניתן למצוא קורסים נוספים שניתנים בחינם על ידי המדינה. למשל, המשרד לשיווין חברתי מציע קורס אונליין עבור כל אדם שמעוניין לעבור את הבחינה בהצלחה, וללא עלות. הקורס מוצע בשני מסלולים, כאשר המסלול הראשון ניתן ללא תשלום והוא כולל תכנית של 60, 90 או 120 ימים – בהתאם לבחירת התלמיד. הקורס כולל שיעורי וידאו הזמינים לצפייה ללא שום הגבלה, הם כוללים את כל חומר הלימוד הדרוש לבחינה כולל טריקים ונקודות חשובות שיש להתעכב עליהן. התרגול כולל שאלות פסיכומטריות הלקוחות מבחינות קודמות, וכמובן מגיע עם פתרון מלא של כל השאלות המופיעות בו. הקורס מכיל גם 8 סימולציות מלאות, כולל פתרונות מלאים ומפורטים. במהלך כל הקורס ניתן להיעזר בצוות המדריכים המקצועיים (כפי שמוצע לכם בלינק זה), אשר זמין לצורך מענה על שאלות או נושאים לא ברורים. המסלול השני מציע את הקורס בצורה מתוגברת, בעלות של 250 ₪. המסלול כולל את הקורס הבסיסי בנוסף לשיעורים כיתתיים אונליין, שיעורים פרטיים אונליין ובדיקת חיבורים.

לסיכום, היום ניתן למצוא לימודי פסיכומטרי על חשבון המדינה, בצורות ובסוגים שונים. קיים קורס אונליין שיכול להתאים למי שנהנה ללמוד בצורה עצמאית, או קורס פיזי עבור מי שסובל מליקויי ראייה. כמו כן, ניתן למצוא מלגות שונות שיוכלו לסייע במימון הקורס.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד