צליה לים

8 רעיונות שישדרגו לכם את החוויה בים

עונת הרחצה נפתחה בצורה רשמית, וזו העת להכין את תא המטען ברכב עם כל הציוד שעושה את השהייה בחוף הים להכי מהנה שאפשר.

דואגים לצל
כשאר נמצאים על החוף במשך של שעה תמימה מתחילים להרגיש היטב את העוצמה שלקרני השמש החמות, וזו העת בה מחפשים מקלט ממנה עם צל נעים וטוב. לפני שיוצאים אל החוף כדאי לדאוג לצל שאותו יוצרים עם צליה לים או אוהל פתוח שמיועד במיוחד לחוף הים ומציע בריזה נהדרת לצד צל עליון ונפלא.


מחצלת לים

לשבת על החול החם זה דבר שנחמד אך לא בכל יום ולא עבור כל אדם. על מנת שלא להתמלא בחול גם כשאר שוכבים למנוחה קלה, זה רצוי להכין מבעוד מועד מחצלת שמגיעה בכל מיני גדלים כדי להתאים לכל כמות של מתרחצים שמגיעים אל חוף הים.

צידנית
כמעט כל משפחה שמגיעה אל חוף הים היא כזו אשר עושה זאת עם הבאה של אוכל טעים שאותו כיף לנשנש שם או אפילו לשבת לארוחה שלמה. כדי שהאוכל יישאר צונן ולא ייעשה מקולקל וחם, נשיאה של כל אלה בתוך צידנית תעשה את הכל להרבה יותר אטרקטיבי הבעת הארוחה.


קרחום
אם כבר לוקחים צידנית, הוספה של קרחום הופכת את כל אלה לצוננים, בייחוד כשאר מתכננים להביא בירה קרה כדי ליהנות ממנה על חוף הים. אין שום סיבה לשלם פי כמה מהעלות של בירה במסעדות שנמצאות שם וגובות מחיר מוגזם.


כסא חוף
לפעמים לשכב על מחצלת זו לא הפוזיציה הכי נוחה לכל אדם. אם שמים כמה כסאות מתקפלים שהם גם קלים
לנשיאה בתא המטען יכולים ליהנות מחווייה יותר נוחה בים.

שק שינה
לפעמים אנשים מגיעים אל חוף הים כדי לישון שם. נשיאה של שק שינה מתקפל היא כזו שהופכת את הלינה שם למחברת אל הטבע ופחות מחברת אל כל הרוח שנעשית קרירה ככל שהלילה מתקדם ובא.
מתנפחים לים

יש אנשים שלא אוהבים לסחוב כסאות ורוצים יותר פוזה של שכיבה. לשם כך בדיוק טובים המתנפחים שמגיעים בכל מיני גדלים ותצורות כדי להשיג את השכיבה שהכי מתאימה לאזור של חוף הים.
משחקים לילדים כדאי מאוד שלא לשכוח להביא דלי משחק שאיתו הילדים יכולים להעביר שעות ארוכות של משחק בחול הים.

למידע נוסף בנושא תוכלו להיכנס לאתר playa

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד