מתלה למפתחות

8 סיבות לקנות מתלה למפתחות

ישנם חפצים שונים בכל בית שאין להם מקומות מוגדרים. הם מונחים בכל פעם במקום אחר ותמיד ברגע האמת כאשר זקוקים להם, הם לא נמצאים. אחד מאותם הפריטים הוא המפתח. הבעיה הגדולה היא שעל פי רוב יש לנו בבית יותר ממפתח אחד ואפילו כמה וכמה צרורות של מפתחות.

הצרורות שלנו עשויים להכיל את מפתחות הבית כמובן, מפתח של החצר, מפתח של הרכב, מפתח של השכנים, מפתחות של ההורים ועוד ועוד.

אז האמת היא שאם במפתחות עסקינן, יש דווקא מה לעשות וכיצד לפתור את בעיית האחסון של המפתחות הלוו. מתלים למפתחות בארטורי דיזיין וחסל סדר החיפושים הנואשים אחר המפתח האובד.

למעשה ישנן עוד כמה וכמה סיבות למה ומדוע כדאי מאוד לרכוש מתלה מיוחד למפתחות. נמנה להלן 8 סיבות לקנות מתלה למפתחות.

  1. כי זה שומר לנו על הסדר בבית. כאשר לכל פריט בבית יש מקום מוגדר, הבית מקבל מראה מסודר בלי שיהיה צורך לטרוח הרבה לשם כך. בתום השימוש חוזר כל פריט למקומו.
  2. לא נפסיד זמן. כאשר אנחנו ידועים היכן המפתחות אמורות לחכות לנו לא נצטרך לחפש אותם ולאבד זמן יקר. במקרים רבים רק בגלל החיפוש אחר המפתחות או כל חפץ אבוד אחר אנחנו מפסידים דברים חשובים, מאחרים לפגישות ועוד.
  3. כי כך המפתחות לא ייעלמו. כאשר המפתחות תמיד נמצאות במקום המוגדר שלהם הם לא ייעלמו ויגיעו למקומות אבודים.
  4. כי מתלה למפתחות יכול להפוך לאלמנט קישוטי לבית. כאשר המתלה הוא מתלה דקורטיבי מיוחד, הוא יוכל להפוך לקישוט לבית. הוא לא יהיה רק מתלה פרקטי וטכני בלבד.
  5. כי זה יכול להוות תירוץ טוב למתנה לבן הזוג או איש חשוב אחר, ראו כאן.
  6. כי זה יחנך את בני הבית לשמירה על הסדר.
  7. כל מדף, מגירה או מקום אחסון אחר בבית לא יוכל להוות מקום רק עבור המפתחות. על פי רוב יש לכולנו נטייה לדחוף חפצים שונים בכל מגירה ריקה או מדף העומד פנוי. מתלה המפתחות יהיה קודש למפתחות.
  8. כי יש שם מקום לכל המפתחות. המתלה למפתחות מכיל על פי רוב מקום אחסון נוח ורחב לכל המפתחות שיש בבית ממוצע. כך יקבל כל מפתח וכל צרור את מקומם הראוי.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד