עגילים לתינוקות

מאיזה גיל מותר לשים לתינוקות עגילים?

עגילים מוספים כל כך הרבה למראה! אין כמו עגיל עדין וחמוד ליפות את התינוקת המתוקה שלך. אימהות רבות מתלבטות מאיזה גיל כדאי להן לנקב את אוזניה של התינוקת שלהן. אז לפני הכול נציין שאין כאן כלל גורף או המלצה. אבל יש כן כמה עניינים חשובים שיש לשים לב אליהם. קראו על כך להלן.

מה שחשוב לדעת על עגילים לתינוקות

  • אם את רוצה לנקב חורים לעגילים שימי לב לכך שתנוך האוזן הוא המקום היחיד בו מומלץ לבצע חורים לעגילים לתינוקות. וזאת מכיוון שכל אזור אחר באוזן רגיש יותר ופעולת הניקוב תהיה כואבת יותר. כמו כן עלולה להתפתח דלקת או זיהום במקום.
  • האוזן של התינוקת שלך כה רכה, ולכן היא כמעט ולא תרגיש כאב בעת שיבצעו את החור באוזן וינעצו את העגיל בתוכו. כך שאם את חוששת מכאבים – את יכולה להירגע.
  • לעניין הכאב, ניתן למרוח משחה מאלחשת כדי למנוע את תחושת הכאב. זה חשוב יותר בגיל בו האוזן קשה יותר ופעולת החירור תגרום ליותר כאב.
  • כאשר שמים לתינוקת עגילים חובה לוודא כי העגיל מוצמד היטב לאוזן והתינוקת לא תוכל להסיר אותה בכוחות עצמה או בפעולת משיכה בלתי רצונית. מכיוון שהעגיל הקטן עלול לסכן את התינוקת. וכבר שמענו על תינוקות שנחנקו מחפצים קטנים ומתכשיטים…
  • עד גיל שנה מרבה התינוקת לשכב. כדאי לשים לב לכך שבעת השכיבה העגיל עלול לגרום לכאב וללחוץ לתינוקת. מסיבה זו יש אימהות שתדחינה את העגילים לגיל שנה.
  • בגיל הצעיר ממש עלול כל זיהום קטן לסכן את התינוקת. ולכן כדאי להתייעץ עם גורם רפואי ולשמוע מאיזה גיל כדאי ומומלץ לעשות חורים באוזן לתינוקות.
  • אם החלטת לענוד לה עגילים חשוב מאוד לפנות אל גורם מקצועי שעוסק בתחום. יש חנויות תכשיטים בהם הצוות וותיק וצבר מיומנות רבה. הם יוכלו לבצע את הפעולה בעדינות ובמהירות בלי לגרום לכאבים מיותרים.
  • יש כיום מספר שיטות לביצוע חורים לעגילים. כדי לברר ולשמוע על השיטות השונות ולהחליט מהי השיטה המתאימה ביותר שלא תגרום כאב לתינוקת שלך.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד