חבילת גלישה לחו

האם חבילות לחול מהחברות הגדולות משתלמות?

אם יש משהו שאפשר להגיד על הישראלים זה שהם לא פראיירים. אנו נתווכח עם המוכר בשוק בשביל להוריד עשרה שקלים מהמחיר ואנו נלך ונבחן עשר טלוויזיות לפני שאנו נבחר אחת .אך יש מקומות בהם הישראלים לא פועלים על סמך היגיון כלכלי ואשר ניתן לומר כי הם דווקא כן פראיירים וזאת בגלל שהם פועלים בצורה מאוד לא חכמה והיגיונית. אנו כמובן מדברים על חבילה גלישה לחו”ל של החברות הגדולות. אתם צריכים להבין כי החבילות הללו הן פעמים רבות אל משתלמות ולא חכם לקחת דווקא אותם. אז נכון זה הכי קל להישאר עם החבילה של החברה שלך בארץ אך בגלל זה כל כך קל החברות בארץ מנצלות את זה ומציעות מחירים בשמיים. למעשה ניתן לומר כי רוב הרווח של החברות בארץ זה מהחבילות שהן מציעות לחול וזה מלמד אותנו כמה החבילות הללו משתלמות לכם.


מדוע כל כך חשוב לערוך סקר שוק לפני שאנו בוחרים חבילה לחול?
עליכם לדעת כי אתם לא צריכים להאמין למה שכתוב במאמר זה כי חבילות לחול מן החברות הגדולות פשוט לא משתלמות. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לערוך סקר שוק קצר בו תבחנו את המחירים של החברות השונות ועל פיו תקבלו את ההחלטה שלכם. היום זה לא בעיה לערוך את הסקר הזה וזאת עקב העובדה כי המחירים של כל החברות מופיעות באינטרנט וכל מה שאנו צריכים לעשות זה ללחוץ על כפתור בכדי לגלות כמה יעלה לנו לקנות חבילה בחברה מסוימת. אנו חייבים לציין כי אתם צריכים להבין כי הסקר הקצר הזה יכול לחסוך לכם מאות שקלים ואף יותר וזהו משהו שאתם צריכים לתת עליו את הדעת.


מה אני צריך לבדוק לפני שאני בוחר חבילה?
כאשר אתם באים לבחור את החבילת סלולר חו”ל אתם צריכים לבחון לא רק את המחיר שלה אלא גם כמה דקות שיחה היא נותנת לכם, כמה הודעות סמס והכי חשוב כמה גיגה יש בה וזאת עקב העובדה כי בחול אנו גולשים באינטרנט עוד יותר מאשר בארץ דרך הסמארטפון שלנו.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד